"Orange" România a înregistrat venituri totale de 247 milioane de euro, în cel de-al doilea trimestru al anului în curs, potrivit unui comunicat al companiei. Acestea au scazut cu 7,4% fata de trimestrul al doilea al anului precedent, dar se află în creştere cu 4,2% faţă de primul trimestru al acestui an, când cumulau 237 milioane de euro.
"Conform estimărilor noastre, cota valorică de piaţă a companiei a crescut datorită evoluţiei ARPU şi a bazei de clienţi cu abonamente. Chiar dacă baza de clienţi prepay a scăzut, pe fondul deteriorării condiţiilor economice, estimăm că, pe acest segment, cota valorică de piaţă a rămas stabilă" a declarat Thierry Millet, CEO "Orange" România. La sfârşitul lunii iunie, compania avea 10,47 milioane de clienţi, în creştere cu 1% faţă de perioada similară a anului precedent.
Pe segmentul datelor mobile, "Orange" România a obţinut o creştere cu 29% a veniturilor, în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu trimestrul anterior. Creşterea pe acest segment a fost susţinută, în principal, de lansarea pachetelor cu smartphone-uri la tarife accesibile pentru un număr tot mai mare de clienţi şi a opţiunilor dedicate pentru accesul la internet pe mobil, precum opţiunea "My Smartphone".