Compania "Orange România" a încheiat anul 2003 cu o cifră de afaceri de 527 milioane dolari, în creştere cu 42% faţă de anul 2002, cînd a raportat 370 milioane dolari.
Investiţiile realizate de "Orange România" au crescut cu 74%, ajungînd la 126 milioane dolari la sfîrşitul lui 2003, faţă de la 72 milioane dolari la sfîrşitul anului precedent. La 31 decembrie 2003, "Orange Ro-mâ-nia" avea peste 3,3 milioane clienţi, faţă de 2,2 milioane la sfîrşitul anului 2002, şi, odată cu majorarea cu 50% a bazei de clienţi, compania a realizat cea mai mare rată de creştere a unui operator de telefonie din România în 2003. La 21 noiembrie 2003, "Orange România" a obţinut prelungirea pe o perioadă de încă 3 ani a certificatului de calitate ISO 9001, fiind prima şi singura companie de telecomunicaţii mobile din Ro-mânia căreia i-a fost acordat acest certificat.
"Aceste rezultate au fost determinate de o abordare inovativă în construirea de oferte şi servicii, bazată pe flexibilitate şi personalizare. < Orange Ro-mâ-nia > va continua şi în acest an să utilizeze la maximum sinergiile din cadrul grupului Orange pentru a menţine excelenţa ope-raţională şi a oferi cele mai bune produse şi servicii", a afirmat Bernard Moscheni - Director Executiv al "Orange România".