Orange Valley, producător local de produse pe bază de cătină, face bilanţul pentru 2020 şi anunţă care sunt planurile companiei pentru anul curent. Astfel, în 2021, producătorul se aşteaptă la o creştere de până la 100% a vânzărilor şi estimează dublarea cifrei de afaceri, până la 300.000 de euro, potrivit unui comunicat de presă al Orange Valley.
În 2020, cele mai căutate produse din portofoliul Orange Valley au fost siropul de cătină cu miere de albine şi siropul de cătină cu miere de albine şi ghimbir. Principalul canal de vânzare a fost online şi, în medie, valoarea unui coş de cumpărături a fost de 137 de lei.
Orange Valley a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 120.000 de euro, iar aproximativ 75% din totalul cifrei de vânzări a fost reprezentat de online. Pentru 2021, compania îşi propune să ajungă la o cifră de afaceri de 300.000 de euro.
Orange Valley pregăteşte pentru 2021 extinderea portofoliului cu produse noi
Pentru 2021, Orange Valley are în pregătire lansarea a patru siropuri noi pe bază de cătină în combinaţie cu aronia sau mentă. Acestea sunt produse 100% naturale, nepasteurizate, fără conservanţi şi procesate cu 24 de ore înainte de a fi livrate. Siropurile vor fi disponibile atât în magazinul online Orange Valley, cât şi în magazinele partenere. Preţurile noilor siropuri vor varia în funcţie de gramaj şi ambalaj, însă nu vor fi diferite faţă de cele ale produselor deja existente în portofoliu.
Orange Valley îşi propune să lanseze siropurile pe bază de aronia la începutul lunii februarie, iar cele pe bază de mentă începând cu a doua jumătate a lunii martie.
În egală măsură, compania îşi propune ca în 2021 să extindă gama de produse cosmetice, cu încă şase articole. Printre acestea se numără serum facial, cremă pentru ten, capsule cu ulei de cătină, dar şi balsam de buze. Toate aceste produse conţin ulei de cătină marca Orange Valley şi ingrediente 100% naturale. Lansarea produselor e programată pentru luna martie.