Otter Distribution investeşte ȋn optimizarea procesului de livrare, ȋnainte de Black Friday. Soluţia aleasă este platforma Innoship de gestionare a comenzilor online, conform unui comunicat remis redacţiei.
,,Tradiţional, ȋn perioada de Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă, vânzările online cresc. Anul acesta, având ȋn vedere restricţiile impuse de autorităţi, ȋn contextul pandemiei Covid-19, care vor limita accesul ȋn magazinele fizice, ne aşteptăm la o majorare semnificativă a volumului de comenzi online. Am decis să folosim platforma Innoship pentru îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri, dar şi pentru o mai bună gestionare a serviciilor de curierat. La foarte scurt timp de la implementarea soluţiei, am observat o creştere a eficienţei ȋn procesul logistic atât din punct de vedere operaţional, cât şi al optimizării costurilor", spune Alin Vlad, Marketing Manager Otter.
Soluţiile Innoship îşi propun să eficientizeze costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25%, să crească rata de conversie cu până la 30%, dar şi performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcţie de criteriile selectate de retailer în platformă.
,,Piaţa de e-commerce din România se dezvoltă ȋntr-un ritm alert, fiind preconizată o triplare a numărului de achiziţii online, până ȋn 2030. Retailer-ii au ȋnceput să ȋnţeleagă necesitatea de a investi ȋn crearea unei experienţe facile de cumpărare online. Calitatea procesului de livrare este extrem de importantă pentru satisfacţia clienţilor şi ne bucurăm că tot mai mulţi jucători mari, din domenii diverse, apelează la soluţia Innoship. Feedback-ul pe care l-am primit, până acum, este foarte bun, dar inovăm ȋn continuare adaptat la nevoile clienţilor", declară Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship.
Start-up-ul tech Innoship, cunoaşte o creştere accelerată şi a ajuns la un portofoliu de peste 120 de clienţi, ȋn ultimul an. Compania gestionează zilnic aproximativ 50.000 de comenzi pentru cele mai cunoscute nume din ecosistemul local de e-commerce şi distribuţie precum Otter, Yves Rocher, Leroy Merlin, OLX şi mulţi alţii.