Compania Pambac SA Bacău şi-a desemnat în cadrul unei licitaţii desfăşurate în luna februarie, partenerii pentru dezvoltarea unor campanii de comunicare la nivel naţional. Pambac a ales să lucreze pe parcursul acestui an cu FutureBrand pentru strategia de brand, Headvertising pentru creaţie publicitară şi Universal McCann pentru strategia de media.
"Vom investi în acest an peste un milion de euro, pentru crearea şi dezvoltarea noilor mărci de paste şi făină", a declarat Alin Giurea, director general al Pambac.
Decizia de selectare a partenerilor pentru comunicare a fost luată în urma unei analize realizate împreună cu firma Roland Berger Strategy Consultants, consultantul Pambac pentru strategia de marketing. La pitch au participat şi alte agenţii - Grey Worldwide România, Graffitti BBDO şi Lowe &Partners.
"Pambac" SA Bacău a finalizat anul trecut o investiţie de peste 7 milioane de euro pentru realizarea celui mai performant centru de morărit din România, cu tehniologia germană Buhler, avînd cea mai mare capacitate de producţie din ţară, circa 800 tone/zi.