Nutrilite, de la "Amway", a devenit marca oficială de suplimente alimentare a clubului de fotbal AC Milan, în urma contractului de parteneriat încheiat recent, anunţă un comunicat remis redacţiei. Baza parteneriatului este colaborarea ştiinţifică pentru condiţia fizică optimă, pregătirea adecvată şi nevoile nutriţionale ale jucătorilor.
Candace Matthews, Amway CMO, a declarat: "La fel de important ca promovarea de marketing şi media de care vom beneficia în urma contractului cu AC Milan este posibilitatea de a fi în topul cercetărilor pentru sportivi de talie mondială prin colaborarea cu Milanello Training Center".
La începutul acestui an, "Amway" a semnat un contract de sponsorizare cu Ronaldinho, de două ori Jucătorul Anului FIFA şi atacant al echipei AC Milan, numindu-l Purtător de Cuvânt Global pentru Campania Amway One by One pentru copii. Din 2003 programul filantropic Amway a influenţat peste 5.5 milioane de copii, prin voluntariatul şi contribuţiile a 839.000 angajaţi şi întreprinzători privaţi, şi a donat copiilor din întreaga lume peste 52 milioane de dolari.
Ca parte a acestei campanii, programul NUTRILITE Goal by Goal s-a obligat să doneze câte 10.000 de dolari către fundaţia AC Milan pentru fiecare gol înscris de Ronaldinho în Italia.
Marca NUTRILITETM este lider mondial în domeniul vitaminelor, mineralelor şi suplimentelor alimentare. Compania asigură controlul calitativ al concentratelor sale din plante de la sămânţă la produs finit şi este singura companie globală producătoare de vitamine şi minerale care cultivă, recoltează şi procesează plantele în cadrul propriilor ferme organice autorizate (Studiu realizat de Euromonitor Consultancy în 2008). Fermele Nutrilite sunt situate în California, Washington, Mexic şi Brazilia.
Compania "Amway", fondată în 1959 ca furnizor de produse de îngrijire a locuinţei, este unul dintre liderii globali în industria vânzărilor directe.