Agenţia V+O Communication va gestiona, începând cu această lună, contul de Public Relations şi activităţi conexe de comunicare al Marks & Spencer, se arată într-un comunicat de presă.
În cadrul acestui parteneriat, V+O se va ocupa de PR-ul şi de celelalte activităţi de comunicare ale Marks & Spencer şi va fi responsabilul pentru prezenţa brandului în peisajul media românesc.
Lori Vişa, GM-ul V+O Communication, a declarat: "Fericită este agenţia/grupul sau profesionistul în comunicare care începe să lucreze cu un client ca Marks & Spencer, un brand internaţional ce acoperă, în momentul de faţă, 50 de regiuni la nivel mondial şi are peste 80.000 de angajaţi. Asta ca să nu menţionez şi cele peste 1000 de magazine şi 129 ani de istorie în fashion. În acest caz, noi suntem cei norocoşi şi mândri să gestionăm PR-ul şi comunicarea pentru Marks & Spencer".
La rândul său, Elina Stathopoulou, Head of Marketing Greece & Associated Territories for Marks & Spencer, a precizat: "Suntem conştienţi de specificul fiecărei pieţe în care operăm şi întotdeauna ne dăm silinţa să adăugăm aceea amprentă locală în teritoriu. Aceasta este situaţia şi pentru România".