"Graffiti BBDO" semnează o nouă campanie de imagine "Dacia Service" intitulată "Pasionatul". Brieful campaniei sună simplu: service-urile autorizate Dacia oferă servicii de calitate prin intermediul personalului specializat. Conceptul creativ a dezvoltat mesajul pe ideea că la Dacia Service lucrează cei mai pasionaţi mecanici, pasiunea lor fiind susţinută şi de condiţiile de lucru.
Campania se adresează în principal posesorilor de autoturisme Dacia, dar şi ai altor mărci, obiectivul fiind de a-i convinge să aleagă serviciile oferite de reţeaua Dacia Service.
Cele două execuţii - spot TV şi machetă de presă - dezvoltă conceptul "cei mai pasionaţi mecanici lucrează la Dacia Service". Pasiunea lor pentru meseria pe care o au transpare şi din gesturile simple ale vieţii cotidiene. Spotul TV urmăreşte comportamentul mecanicului în diverse situaţii obişnuite, la care el reacţionează ca şi cum ar fi vorba de maşini. E preocupat de sunete care-l fac să se gîndească la cele ale unui motor, are la îndemînă un manometru pe care-l foloseşte la verificarea presiunii unei mingi de fotbal, măsoară nivelul ketchup-ului întocmai cum ar verifica uleiul de motor, se apleacă deasupra unui dulap frigorific cu îngheţată cu aceeaşi atenţie pe care o are cînd deschide o capotă. Spotul a fost editat în trei variante, una de 45 de secunde şi două variante a cîte 30 de secunde.
Produs de Carlo Production cu Florian Seidel ca regizor şi Torsten Lippstock ca DOP (ambii din Germania), spotul Dacia Service a fost filmat în doar două zile, locaţiile de filmare fiind Parcul Tineretului, studiourile casei de producţie şi service-ul Dacia Meridian. Muzica originală a fost compusă de Yama Studios.
Printul merge pe aceeaşi idee, a mecanicului Dacia atît de pasionat de meseria sa încît nici măcar într-un moment special din viaţa sa - la nuntă - nu se desparte de costumul de lucru. Campania de print se va desfăşura în perioada iunie-iulie 2005 şi include cotidiane centrale şi reviste cu profil auto.