PayU România încheie procesul de fuziune cu PayU Polonia, în urma căruia devine parte dintr-o organizaţie globală cu o structură centralizată, garantându-le tuturor clienţilor cel mai mare portofoliu de metode de plată din domeniu şi un sistem european integrat de control al fraudei. PayU le oferă clienţilor săi excelenţă operaţională şi o transparenţă de procesare reglementată la cele mai înalte standarde din domeniu.
,,PayU este în primul rând un partener de business de încredere pentru sute de mii de comercianţi din mai multe industrii din întreaga lume. Oferim legătura directă între nevoile comercianţilor şi nevoile consumatorilor care plătesc online, iar fuziunea cu PayU Polonia ne asigură o creştere strategică puternică, reflectată în beneficii pentru clienţii şi partenerii noştri, de la securitatea plăţilor şi până la programe de prevenire," a declarat Marius Costin, CEO PayU România.
PayU România este lider al procesatorilor de plăţi online şi beneficiază atât de expertiză globală în domeniu, cât şi de o bună înţelegere a contextului local. Compania este într-un proces de dezvoltare dinamică şi începând cu acest an va pune bazele unei noi direcţii strategice pentru a oferi servicii unice pe piaţă.
,,Piaţa de plăţi online din România este într-o continuă creştere - cu siguranţă anul acesta va înregistra o creştere cu doua cifre faţă de anul anterior. Expertiza globală şi reglementările europene sunt absolut necesare pentru a susţine creşterea afacerii şi pentru a aduce valoare adăugată şi perspective de dezvoltare clienţilor noştri", a adăugat Marius Costin.
La finalul anului trecut, PayU România a început un amplu proces de regândire a structurii de business, orientându-se strategic către companiile de tip enterprise şi cele regionale. Acest lucru a dus la încheierea unui parteneriat cu Banca Transilvania, astfel încât afacerile de tip IMM din portofoliu să aibă opţiunea de a beneficia, după încheierea colaborării cu PayU, de cele mai bune servicii bancare îmbinate cu procesarea online, dar şi de servicii personalizate în funcţie de etapa de dezvoltare a afacerii lor.
Începând cu 1 aprilie 2016, PayU Polonia a preluat activele PayU România, PayU Republica Cehă şi PayU Ungaria. Acest lucru înseamnă că, la nivel organizatoric, entităţile îşi continuă activitatea local, beneficiind direct de expertiza globală a grupului.
Unele dintre cele mai importante beneficii pentru clienţii PayU sunt: securitatea plăţilor, metodele noi şi inovatoare de plată puse la dispoziţie şi controlul fraudei şi programul de prevenire. Acestea din urmă asigură monitorizarea zilnică a tranzacţiilor, precum şi verificarea manuală şi post-validarea procedurilor efectuate de experţi în identificarea fraudei.
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Floria, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii.
La nivel global, PayU Group operează în 16 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online.