În ultimii trei ani PENNY a desfăşurat un amplu proces de remodelare a magazinelor din România, în vederea alinierii acestora la conceptul PENNY Punct, reprezentând evoluţia strategică a PENNY Market în România, structurată în şapte piloni cheie: experienţă îmbunătăţită în magazine, expansiune, sortiment sustenabil cu focus pe produse româneşti, oameni, digitalizare, sustenabilitate şi comunicare integrată. arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Suntem bucuroşi să anunţăm că am finalizat remodelarea tuturor magazinelor din România. În 2020, am început procesul amplu de remodelare a magazinelor din România, a fost un efort considerabil din partea întregii echipe. În prezent, avem o reţea formată din 321 care se adresează consumatorului modern cu un stil de viaţă alert şi mereu în mişcare. Ne dorim ca fiecare client care trece pragul magazinelor noastre să aibă parte de o sesiune de cumpărături cât mai plăcută şi să găsească cat mai multe produse 3RO. Procesul de remodelare respecta politicile noastre de sustenabilitate, principiile de eficienta energetica şi vizează inclusiv creşterea confortului pentru angajaţii noştri", declară Daniel Gross, CEO PENNY România.
251 de magazine PENNY au fost remodelate în total în ultimii trei ani, conform următorului calendar, cu scopul de a oferi clienţilor o experienţă cat mai bună la cumpărături:
-2022 | 81 magazine
-2021 | 94 magazine
-2020 | 76 magazine
Începând cu 2020, toate magazinele noi din reţeaua PENNY au fost deschise direct sub formatul PENNY Punct.
Potrivit sursei citate, magazinele PENNY îşi aşteaptă clienţii zilnic, cu un design modern, produse proaspete şi mărci proprii pe gustul românilor.
Designul magazinelor PENNY. este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clientilor romani, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele PENNY oferă soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Toate magazinele din reţeaua PENNY vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, compania pune bazele unei politici de monitorizare şi îmbunătăţire a sustenabilităţii magazinelor. Totodată, planurile de întreţinere şi de investiţii în timp vor fi analizate şi din punct de vedere a impactului asupra sustenabilităţii magazinelor în relaţie cu comunităţile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit şi natural.
Încă de la finalul anului 2019 magazinele PENNY au fost iluminate utilizând tehnologia LED în proporţie de 100% (inclusiv pentru zona de carmangerie) şi 100% dintre centrele logistice aveau iluminare cu LED. Toate magazinele deţin certificarea ISO 50001 pentru Sistemul de Management al Energiei inca din 2017.
De asemenea, PENNY a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construieşte în prezent, se precizează în comunicat.