Discounterul PENNY ajunge la 306 de magazine în România prin deschiderea a 3 noi magazine azi şi în total 5 magazine în luna ianuarie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Magazinul PENNY din Tunari, judeţul Ilfov, de pe Calea Bucureşti, nr. 71 are o suprafaţă de vânzare de 821.90 m2 şi patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 80 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilităţi.
Magazinul PENNY din Medgidia, judeţul Constanţa, de pe Str. Tudor Vladimirescu nr. 3 are o suprafaţă de vânzare de 797.30 m2 şi patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 17 locuri de parcare, dintre care unul pentru persoanele cu dizabilităţi.
Magazinul PENNY din Prundul Bârgăului, judeţul Bistriţa Năsăud, de pe Str. Calea Transilvaniei, nr. 97A, are o suprafaţă de vânzare de 859.91 m2 şi patru case de marcat. Totodată, magazinul dispune de 103 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilităţi.
Designul noilor magazine este modern şi primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
PENNY Punct reprezintă evoluţia strategică a Penny Market în România şi este structurată foarte clar în şapte piloni cheie: experienţă îmbunataţită în magazine, expansiune, produse româneşti, oameni, digitalizare, sustenabilitate şi comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor şi la dezvoltarea capacităţilor logistice. Până în 2029, PENNY îşi propune să atingă cifra de 600 de magazine şi 6 centre logistice.