Amazon.com a inaugurat, ieri, un magazin online de produse de înfrumuseţare destinate stiliştilor, frizerilor şi esteticienilor profesionişti, informaţie care a influenţat negativ acţiunile altor comercianţi din acest sector, transmite Reuters.
Noul magazin online al Amazon va comercializa mărci de la Wella Color Charm şi RUSK la OPI Professional şi alte produse utilizate de obicei în saloane şi spa-uri, a anunţat Amazon printr-un mesaj publicat pe blog.
În urma anunţului Amazon, acţiunile retailerilor de produse de înfrumuseţare Ulta Beauty au scăzut cu 3%, iar cele ale Sally Beauty Holdings cu 9%.
Stiliştii vor putea găsi acum pe magazinul Amazon tot ce au nevoie pentru afacerea lor şi la preţuri scăzute, cu livrare rapidă, în una sau două zile, în cazul comenzilor eligibile pentru serviciul Business Prime, potrivit Amazon.
"Stiliştii pot găsi mai multe dintre prousele de care au nevoie la preţuri extraordinare, cu opţiuni de livrare convenabile, oferindu-le mai mult timp pentru a se concentra pe ceea ce este mai important, clienşii lor", a declarat Steve Kann, director pentru experienţa oferită clienţilor la Amazon.
Cumpărătorii vor avea nevoie de autorizaţii, precum cele emise de state, în domeniul cosmeticii, frizeriei sau de estetician, pentru a cumpăra produsele.
Amazon şi-a început afacerile în anii 1990, cu vânzări online de cărţi, iar în prezent compania îşi desfăşoară activitatea în sectoare de la cloud computing la produse de băcănie.