PepsiCo anunţă o schimbare în echipa de marketing a diviziei de Snacks: Alina Imbrea (până acum Senior Marketing Manager Snacks la PepsiCo, regiunea East Balkans) a fost promovată în funcţia de Marketing Director Snacks pentru aceeaşi regiune, în contextul implementării noului model operaţional PepsiCo în Europa de Est.
Modelul presupune alinierea unităţii Greater Balkans cu organizarea categoriei regionale. Din noua sa poziţie, Alina Imbrea va fi responsabilă cu gestionarea sincronizată a activărilor de brand pentru consumatori şi a activităţilor de Trade Marketing pentru categoria Snacks pe 14 pieţe diferite, însumând aproximativ 75 milioane de consumatori, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
De asemenea, Imbrea se va asigura că programele integrate de marketing se desfăşoară conform planului, dezvoltând noi sinergii în regiunea pieţelor balcanice. Alina Imbrea va raporta funcţional Managerului General al diviziei de Snacks pentru zona Europa de Est şi operaţional Managerului General al regiunii Greater Balkans, Levent Yuksel.
În termeni de responsabilitate geografică, noul oficial va conduce activităţile de marketing ale diviziei de Snacks pentru Balcanii de Est (România, Bulgaria, Moldova), Balcanii de Vest (Serbia, Bosnia-Herţegovina, Croaţia, Slovenia, Albania, Fosta Republică Iugoslavă a Macedoniei, Kosovo, Muntenegru), Grecia şi Cipru şi va supraveghea funcţional activitatea de marketing a diviziei de Snacks în Israel.
Alina Imbrea s-a alăturat companiei PepsiCo în 2009, preluând poziţia de Marketing Manager Snacks East Balkans. Cu o experienţă de peste 15 ani în marketing, Imbrea a coordonat dezvoltarea şi implementarea strategiilor de marketing pentru produsele snacks din portofoliul PepsiCo, care include brandurile Lay`s, Star, Krax, Doritos şi Ruffles. Înainte de PepsiCo, Alina Imbrea a activat în industria bunurilor de larg consum, în poziţii de Trade Marketing Manager, Brand Marketing Manager, Senior Brand Manager şi Brand Manager.
Produsele PepsiCo se adresează consumatorilor din peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2013, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format, printre altele, din 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.