PepsiCo a selectat opt branduri de nutriţie, sănătate şi wellness care vor fi incluse în primul program incubator propriu din Europa dezvoltat în colaborare cu specialiştii companiei, pentru a susţine antreprenorii din industria alimentelor şi băuturilor. În cadrul PepsiCo Nutrition Greenhouse, fiecare dintre cele opt companii finaliste primeşte o bursă de 25.000 euro şi este ajutată timp de 6 luni de un expert PepsiCo să-şi atingă potenţialul maxim pe piaţă, conform unui comunicat trimis de companie. Cele opt companii selectate pot totodată să câştige un premiu de 100.000 de euro.
Cele opt finaliste au fost selectate pe baza calităţii produselor, a preocupării lor pentru sănătatea consumatorului, a modelului de business şi a unicităţii pe piaţă.
Cele opt companii sunt: Divingmar (Malaga, Spania, specializată în proteine de sporire a aromei, bogate în aminoacizi, realizate din kombu, o algă comestibilă); Erbology (London, UK, specializată în alimente integrale organice realizate din plante şi ingredinte ca anghinarea de Ierusalim, cătina de mare şi amaranth); Fit Kitchen (Londra, Marea Britanie, specializată în semipreparate pentru microunde bogate în proteine şi fibre, cu un conţinut redus de carbohidraţi şi care au sub 300 de calorii); Frecious (Geneva, Elveţia, specializată în produse din fructe şi legume sustenabile, gata de consumat); JIMINI'S (Montreuil, Franţa, specializată în snacks-uri nutritive făcute din insecte comestibile din Europa pentru a proteja mediul înconjurător); Nature On Tap Ltd / Tapped Birch Water (Londra, Marea Britanie, specializată în lichidul din interiorul copacilor de mesteacăn, o sursă de mangan şi un antioxidant); No Fairytales (Amsterdam, Olanda specializată în wrap-uri de tortilla, realizate din morcovi şi sfeclă, care conţin 45% legume, conţinut ridicat de fibre şi puţine calorii); Your Superfoods (Berlin, Germania specializată în produsele care adaugă susbtanţe hrănitoare smoothie-urilor, sucurilor, iaurtului, musli-ului şi snacks-urilor).
Juan Ignacio Amar, iniţiatorul programului şi vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană, afirmă: "PepsiCo s-a adaptat în mod constant la schimbările legate de consumatori şi de mediul de business. Am fost pionieri ai domeniului de sănătate şi wellness în urmă cu peste 20 de ani şi continuăm să învăţăm în fiecare zi. Programul nostru Nutrition Greenhouse va crea un spaţiu de colaborare pentru opt companii vizionare din această industrie şi aşteptăm cu nerăbdare să valorificăm entuziasmul şi determinarea comună de a genera o creştere rapidă şi sustenabilă pentru produsele nutritive."
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul firmei de a încuraja inovaţiile şi de a colabora cu antreprenori şi specialişti care contribuie la industria de alimente şi băuturi. Lansat în martie 2017, programul se adresează companiilor de alimente şi băuturi care vizează consumatorii din Europa şi care au vânzări de maxim 2 milioane euro, potrivit comunicatului PepsiCo.