Activitatea grupului Henkel a fost recunoscută recent în cadrul a două competiţii de comunicare desfăşurate în Statele Unite ale Americii. Liga Americană a Profesioniştilor în Comunicare (LACP) a premiat cu platină raportul anual Henkel 2008 la categoria "Consumer Consumables - Household/Personal". Totodată, compania a primit premiul Stevie Awards, în cadrul programului "International Business".
Juriul Ligii Internaţionale a Profesioniştilor în Comunicare a apreciat raportul Henkel 2008, oferindu-i 98 de puncte din 100 posibile. Henkel a surclasat astfel competitori precum Beiersdorf, Procter&Gamble şi Unilever. "Când citeşti raportul Henkel, prima impresie este grozavă. Atât coperta, cât şi conţinutul documentului sunt foarte reusite", a declarat unul dintre membrii juriului, apreciind claritatea informaţiilor furnizate, calitatea narativă a documentului şi structura acestuia.
În cadrul ediţiei din acest an, juriul a analizat peste 3.500 de lucrări din 20 de ţări înscrise la categoria "Vision Awards", categorie la care a fost premiată compania Henkel.
O altă distincţie primită de Henkel în zona de comunicare a fost premiul Stevie Awards. Compania a participat la ediţia din acest an cu un film utilizat într-un program de training, intitulat "Become a corporate branding pro in 7 minutes". Henkel a câştigat acest premiu la categoria "Orientation".
Premiile Stevie Awards se acordă anual la nivel internaţional. Anul acesta,competiţia a atras 1.700 de participanţi din 30 de ţări.
• Henkel urca 20 de poziţii în topul Fortune al companiilor internaţionale cu cele mai mari vânzări
Compania Henkel şi-a consolidat poziţia în clasamentul companiilor cu cele mai importante vânzări la nivel internaţional - Top 500 - realizat de revista americană Fortune, avansând 20 de poziţii faţă de anul trecut. Compania ocupă anul acesta locul 448, faţă de 468 anul trecut şi, pentru prima oară, Henkel a fost inclusă în rândul companiilor cu cel mai mare salt în termeni de profit, unde deţine poziţia 36. Este cea mai bună performanţă a companiei din anul 2001. În categoria "Produse de îngrijire personală şi pentru îngrijirea locuinţei", Henkel s-a clasat pe pozitia a treia.
Fortune Global 500 este clasamentul anual al celor mai importante 500 de companii din punctul de vedere al vânzărilor realizate a nivel global, aproape toate aceste companii fiind listate la bursă. În acest clasament, realizat de revista americană Fortune din anul 1995, sunt incluse atât companii din domeniul industrial, cât şi bănci, companii de asigurări, precum şi alte instituţii financiare.
De peste 130 de ani, compania Henkel se angajează să facă viaţa oamenilor mai uşoară, mai bună şi mai frumoasă. Henkel, companie prezentă în topul Fortune Global 500 companii şi cea mai admirată companie din Germania conform unui recent studiu Fortune, oferă mărci şi tehnologii din trei domenii strategice: Detergenţi şi produse pentru îngrijirea locuinţei, Cosmetice/Produse de îngrijire personală şi Adezivi Tehnologii. În fiecare zi, cei peste 52,000 de angajaţi din 125 de ţări sunt dedicaţi devizei Henkel- "A Brand like a Friend." În anul fiscal 2008, Henkel a generat vânzări de 14.13 miliarde euro şi un profit ajustat de 1,460 millioane euro.