"Siemens Communications" a deschis oficial, ieri, Call Center-ul Siemens prin care răspunde solicitărilor posesorilor de telefoane mobile şi fără fir marca "Siemens".
Numărul de telefon al Centrului de Relaţii Clienţi Siemens a fost apelat în ultimele două luni de 1284 solicitanţi. Cele mai multe apeluri au vizat solicitarea de informaţii generale privind specificaţiile tehnice şi meniurile telefoanelor mobile Siemens.
"Am decis să deschidem Siemens Call Center datorită creşterii utilizatorilor de servicii de telefonie mobilă din România, număr care, potrivit unui studiu IDC, va atinge, în 2009, circa 18 milioane de persoane, cu 8 milioane de abonaţi mai mult decît în anul 2004", a declarat Dorian Radu, director de vînzări Mobile Device Siemens Communications România.
Grupul Siemens Communications este liderul mondial în inovaţie în domeniul tehnologiilor convergente, produselor şi serviciilor pentru reţele wireless, fixe şi pentru întreprinderi. Grupul este prezent în peste 160 de ţări din întreaga lume.