Peste 28% din biletele Carpatair au fost achiziţionate în primele nouă luni ale anului prin intermediul aplicaţiei E-Commerce de pe website-ul companiei. Carpatair deţine astfel cel mai mare procent de vânzări online de pe piaţa operatorilor full service din România, potrivit unui comunicat al companiei.
Aplicatia E-Commerce a fost introdusă de Carpatair pe website-ul companiei în anul 2008 şi a beneficiat, în timp, de mai multe îmbunătăţiri, astfel încât, în prezent, clienţii îşi pot cumpăra biletul de călătorie în funcţie de data şi de preţul dorit în mai puţin de 4 minute.
"Ponderea cea mai mare a clienţilor Carpatair, în jur de 70%, o reprezintă în continuare cei care cumpără biletele de la agenţii de turism sau prin intermediul Call Centerului. Cu toate acestea, numărul de pasageri care aleg să îşi achiziţioneze în mod direct biletele de călătorie, prin serviciul online, este în continuă creştere. Dacă în 2009, 20% din pasageri apelau la acest serviciu, în 2010 procentul este de 28%, iar pentru 2011 ne propunem ca peste 35% din vânzările de bilete Carpatair să fie realizate online", a declarat Paula Ardelean, Vice-Preşedinte Marketing & Vânzări.
Pentru a-şi atinge obiectivul pe 2011, Carpatair lucrează în permanenţă la îmbunătăţirea performanţelor sistemului de vânzare online. Recent a fost lansată o versiune care aduce noutăţi atât din punct de vedere grafic, cât şi funcţional. Astfel, pasagerii au posibilitatea de a opta pentru vizualizarea celui mai bun tarif disponibil pe ruta căutată alegând opţiunea +/-3 zile. Prin acest modul numit AirFare Shop, Carpatair simplifică căutările pasagerilor.