Focus Sat, o companie UPC, anunţă că la sfârşitul lunii ianuarie avea peste 60.000 de clienţi de televiziune digitală prin satelit. Numărul clienţilor a crescut intens în ultimele două luni, ca urmare a promovării ofertei speciale prin care clienţii beneficiază de reduceri la echipamentele de recepţie şi la instalare. Datorită numeroaselor cereri de instalare primite zilnic în call center, Focus Sat a decis să prelungească oferta specială până la 4 martie a.c.
Clienţii care doresc sa beneficieze de oferta specială trebuie să activeze cartelele verzi speciale achiziţionate de la distribuitorii autorizaţi. La activarea cartelelor, clienţii primesc echipamentul de recepţie în custodie sau, în cazul în care optează pentru cumpărarea receptorului, Focus Sat le oferă kitul antenă gratuit. Kitul include antena de recepţie de mici dimensiuni, amplificatorul de semnal şi sistemul de prindere a antenei şi accesoriile specifice. Pe lângă costurile reduse de achiziţie, clienţii beneficiază de servicii de instalare gratuit, în limita a 20 de metri de traseu de cablu.
"Numărul clienţilor Focus Sat creşte constant, serviciul fiind din ce în ce mai accesibil datorită ofertelor speciale pe care oferim. În plus, un beneficiu unic pe piaţă în acest moment şi extrem de avantajos pentruclienţii noştri este sistemul de plată prin cartele reîncărcabile cu cod PIN.", a declarat Cristinel Popa, Director DTH în cadrul UPC România.
Despre Focus Sat. Focus Sat este primul furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit din România. În luna aprilie 2006, compania Focus Sat a fost achiziţionată integral de UPC România, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din ţară.
UPC România face parte din grupul american Liberty Global International, care oferă servicii de televiziune prin cablu, televiziune digitală şi prin satelit, internet şi telefonie în peste 13 milioane de locuinţe din întreaga lume. Liberty Global International este cel mai mare investitor american în România, cu o investiţie de peste 500 milioane USD.