Începând cu luna martie, Philips oferă garanţia returnării banilor în 30 de zile, dacă clientul nu este mulţumit de calitatea produsului pe care l-a achiziţionat, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, în perioada martie-decembrie, oricine cumpără un produs Philips din magazinele partenere, îl poate returna în cazul în care produsul nu se ridică la înălţimea aşteptărilor sale din punct de vedere performanţe sau calitate.
Oana Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Balkans, a declarat: "120 de ani de inovaţie ne recomandă. Produsele noastre sunt eficiente şi uşor de folosit şi sunt achiziţionate pentru calitatea lor incontestabilă, dovedită în timp. Înaintea lansării pe piaţă, toate produsele Philips sunt supuse la teste intensive de anduranţă (testul căderii pentru fiare de călcat, testul pragului, rotirii furtunului sau pentru înfăşurarea cablului pentru aspiratoare), astfel încât numai cele mai performante produse ajung în casele consumatorilor noştri. Anul acesta, am demarat această campanie pentru că dorim să le mulţumim tuturor celor care aleg un produs Philips şi ne acordă astfel încrederea lor. Cu această ocazie, oferim tuturor cumpărătorilor posibilitatea de a returna produsul, în cazul în care nu sunt mulţumiţi de calitatea lui".