Piraeus Bank România va implementa proiectul de dezvoltare a resurselor umane "Angajaţi mai bine pregătiţi pentru dezvoltarea instituţiei", beneficiind de cofinanţare europeană. Proiectul a fost elaborat în contextul Planului Naţional de Dezvoltare 2007-2013 şi în acord cu priorităţile stabilite în Programul Operaţional Sectorial de Dezvoltare a Resurselor Umane 2007-2013, arată reprezentanţii băncii.
Valoarea totală a proiectului este 2.652.589 lei, sursa de finanţare nerambursabilă reprezentând 60% din valoarea totală eligibilă.
În parteneriat cu AM POS DRU/ OI, Piraeus Bank va implementa proiectul pe durata a 18 luni, urmărind instruirea a minimum 740 de angajaţi care vor avea acces la cursuri de formare gratuite datorită cofinanţării oferite de Fondul Social European. Proiectul îşi propune perfecţionarea abilităţilor şi competenţelor manageriale şi tehnice ale managerilor şi angajaţilor companiei.
Sesiunile de instruire desfăşurate în cadrul acestui proiect se vor axa pe înţelegerea de către manageri a mecanismelor procesului de schimbare operaţională în vederea realizării acesteia la nivel organizaţional precum şi dezvoltarea aptitudinilor de relaţionare ale angajaţilor cu clienţii în condiţiile unui mediu caracterizat de o evoluţie constantă şi de o intensificare a competiţiei. Pentru susţinerea obiectivelor specifice ale proiectului, vor fi selecţionate companii de training cu expertiză pe segmentele vizate.