În ciuda crizei provocate de pandemie, Mozaik Investments dă un semnal de încredere şi optimism în mediul de afaceri şi în sectorul HoReCa prin semnarea unui parteneriat cu grupul Flavours, susţinut de un plan de investiţii de 5 milioane de euro destinat exclusiv expansiunii grupului. Astfel, se continuă strategia de consolidare şi creştere pe următorii 2 ani a grupului, prin dezvoltarea tuturor brandurilor din portofoliu: Stradale - lanţul de restaurante fast-casual, Mitzu - lanţul de cafenele deschise în tandem cu Stradale, şi Flavours - divizia de catering a grupului, repere cunoscute în piaţa HoReCa, pentru segmentele de food & events, conform unui comunicat remis redacţiei.
"După un an atât de complicat, să atragem alături de noi un partener puternic şi stabil, precum Mozaik Investments, a reprezentat o decizie strategică pentru dezvoltarea business-ului nostru. Aşa cum ne-am poziţionat încă de la apariţia brandului Flavours, suntem trendsetteri şi ne dorim să păstrăm această calitate. Suntem pregătiţi pentru lansarea de proiecte noi şi dezvoltarea celor existente, astfel încât să ne continuăm misiunea de a deveni compania de food nr. 1 din România, prima opţiune în mintea clienţilor care vor să ia prânzul, să savureze o cafea sau să organizeze un eveniment - fie că vorbim de unul privat sau de unul corporate. Iar cu Mozaik Investments alături, viziunea noastră de a deveni o companie integrată, cu perspectivă de business de 360 de grade în servicii, este mult mai aproape de a fi îndeplinită‟, a spus Raluca Ţeposu, CEO Flavours Group.
Viziune bazată pe trendurile momentului
Direcţiile strategice pentru următoarea perioadă includ digitalizarea, astfel încât totul să fie mai simplu pentru clienţi - de la modalitatea de comandă până la timpul petrecut în restaurant -, şi healthy choices - prin crearea unei linii noi de producţie cu meniuri mai sănătoase & preparate farm to table.
"Suntem încântaţi de parteneriatul cu Flavours Group. Pe lângă notorietatea brandului, pentru noi a cântărit greu faptul că au o echipă extraordinară - cu un nucleu care lucrează împreună de mai bine de 10 ani, iar Mozaik investeşte, în primul rând, în echipele din spatele brandurilor. Nivelul la care au ajuns şi felul în care au gestionat criza de anul trecut sunt exemple clare că vorbim despre o echipă alături de care vrem să fim mulţi ani de acum înainte. Pus alături de planurile de viitor existente şi cu stabilitatea, susţinerea şi expertiza cu care vine Mozaik, suntem convinşi că grupul Flavours îşi va consolida poziţia de lider în HoReCa", a adăugat Vlad Buşilă, Managing Partner Mozaik Investments.
Tranzacţia a fost asistată din partea Mozaik Investments de Filip & Company pentru expertiza juridică şi de Kreston România pentru cea financiară şi due diligence, iar din partea Flavours de Ţuca Zbârcea & Asociaţii.
11 unităţi noi se pregătesc pentru a fi deschise în următorii 2 ani
Stradale numără în prezent 14 locaţii, dintre care una în Cluj-Napoca şi restul în Bucureşti, cea mai recent deschisă fiind în cadrul parcului de distracţii Edenland, o locaţie adresată publicului larg. Alte 6 unităţi urmează să fie deschise până în 2023, în Bucureşti, Cluj şi Timişoara. Mitzu, conceptul de cafenea desprins din Stradale, are în prezent 13 locaţii, cu planuri să ajungă la 18 până în 2023, incluzând o locaţie flagship în Record Park, din Cluj-Napoca.
Investiţie de 1 mil de euro în divizia de catering
Pentru Flavours, brandul umbrelă pentru întreaga companie, se plănuieşte o investiţie majoră - de aproximativ 1 milion de euro -, în dezvoltarea zonei de logistică, în tehnologie, dar şi în pregătirea echipelor.
Despre Flavours Group
Flavours a luat naştere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare, sub semnătura lui Chef Foa, cum nu se mai găsea în România. Şi pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine, niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc şi divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experienţă 360 pentru toate simţurile. Flavours are locaţii în Bucureşti şi Cluj, iar livrările se pot face în toată ţara. Flavours a organizat peste 5.000 de evenimente şi a ajuns la peste 2 milioane de clienţi.
Din dorinţa de a ajunge la cât mai mulţi români şi a le îmbunătăţi experienţa prânzului, în 2015, a apărut Stradale şi, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, şcoală sau instituţie publică venea cu o experienţă completă - calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, set-up-ul unui restaurant de seară şi atmosfera unui festival de mâncare. Stradale numără în prezent 14 restaurante deschise şi este prezent în clădirile de birouri tip A, în Bucureşti şi Cluj, în şcoli private, dar şi în instituţii, precum Ambasada SUA.
Dintr-o prăjitură cunoscută în Bucureşti, Mitzu a devenit un loc unde poţi savura o cafea de specialitate, dulciuri şi sendvişuri făcute în casă. Mitzu este prezent în aceleaşi locaţii în care este Stradale, numărând 13 locaţii, în clădirile de birouri tip A, în Bucureşti, în şcoli private, dar şi în instituţii, precum Ambasada SUA şi Senatul României.