Platforma Discovery Plus, lansată pe 4 ianuarie, a înregistrat până în prezent peste 11 milioane de abonaţi, potrivit unui anunţ făcut de companie luni, informează news.ro.
Raportul de câştiguri al Discovery pentru al patrulea trimestru arată că au fost depăşite previziunile.
Compania a raportat câştiguri de 76 de cenţi pe acţiune şi venituri de 2,889 miliarde de dolari, faţă de 72 de cenţi şi un venit de 2,83 de miliarde cât era estimat.
În timpul celui de-al patrulea trimestru, Discovery a intrat oficial în competiţia streaming cu platforma Discovery Plus, care a fost lansată pe 4 ianuarie. Un abonament lunar costă 4,99 de dolari şi 6,99 de dolari.
David Zaslav, CEO al Discovery, a anunţat luni că Discovery Plus a depăşit pragul de 11 milioane de abonaţi plătitori de la lansare şi că până la finalul lunii va ajunge la 12 milioane.
Platforma a debutat cu peste 50 de programe originale şi cu o librărie de 55.000 de episoade care au mai fost difuzate pe posturile companiei precum HGTV, Food Network, TLC şi Animal Planet, potrivit news.ro.