Pentru perioada Sărbătorilor de iarnă de anul acesta, foodpanda.ro, una din cele mai mari platforme de food ordering dinţara noastră, estimează o creştere cu 150% a comenzilor online de mâncare, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar valoarea medie pe care o vor cheltui clienţii pentru o comandă de sărbători va fi de circa 70 lei.
"Din experienţa anilor anteriori, comenzile efectuate în această perioadă a anului conţin în medie trei tipuri de preparate", informează News.ro
Potrivit estimărilor companiei, valoarea medie pe care o vor cheltui clienţii foodpanda pentru o comandă realizată de sărbători va fi de circa 70 lei, cu 15% mai mare decât comanda medie anuală.
"Sfârşitul de an este o perioadă aglomerată, iar pentru a dedica mai mult timp familiei şi prietenilor, suntem convinşi că o mare parte dintre clienţii noştri vor opta pentru comenzile online de mâncare. Anul acesta, ne aşteptăm la o creştere a numărului de comenzi în preajma Crăciunului cu aproximativ 150% faţă de anul trecut. În ceea ce priveşte preparatele comandate, estimăm că preferinţele românilor se vor îndrepta atât către bucătăria internaţională, cu preponderenţă, dar şi un procent semnificativ către bucătăria tradiţională românească", declară Andreea Petrişor, managing director Delivery Hero Romania.
Din datele centralizate de foodpanda anul trecut, în topul preparatelor culinare comandate pe platformă în perioada Crăciunului s-au aflat: noodles cu pui, pizza şi ciorba de văcuţă.
foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este una din cle mai mari platforme online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 1.500 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu, Piteşti, Târgu Mureş, Baia Mare şi Brăila.