Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, încălţăminte şi accesorii cu preţuri mici, a investit 250.000 de euro în primul său magazin din Braşov, deschis săptămâna trecută la Eliana Mall. Magazinul are o suprafaţă de 450 de metri pătraţi.
Polonezii mai au în plan anul acesta să deschidă trei magazine în municipiul Braşov şi unul în Făgăraş. Magazinele din Braşov urmează să se deschidă în Coresi Shopping Resort, la Magnolia Center şi în galeriile comerciale Carrefour.
Polonezii au deja în România peste 45 de magazine şi intenţionează ca până la finele anului să ajungă la 100 de locaţii.
Intrarea în România s-a făcut după ce brandul a cucerit deja pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria. În Polonia, prima piaţă a Pepco, povestea brandului începe în 2004, iar în circa un deceniu au fost deschise deja aproape 600 de magazine. Polonia are o populaţie de 38 de milioane de locuitori, de aproape două ori mai mare decât a României.
Businessul Pepco este parte a unui concern sud-african - Pepkor -, care are o istorie de 50 de ani şi care a ajuns la 3.000 de magazine în Europa, Africa şi Australia, sub mai multe branduri, precum Best&Less, Pep sau Ackermans, potrivit site-ului companiei. Acesta din urmă, spre exemplu, este destinat pieţei din Africa, în timp ce Pepco este brandul cu care compania se dezvoltă în Europa.