"Porsche Leasing România" a livrat, pe parcursul anului trecut, bunuri în valoare de 243 de milioane de euro, în creştere cu 63% faţă de anul 2004. Valoarea contractelor a crescut în aceeaşi măsură, atingînd cifra de 273 de milioane de euro (fără asigurare).
Aceste rezultate conferă societăţii o cotă de circa 12% din valoarea pieţei autohtone de leasing, susţine Bogdan Apahidean, directorul general al companiei.
Peste 99% din bunurile furnizate de "Porsche Leasing" au fost autovehicule, şi numai res-tul echipamente.
Domnul Apahidean, ne-a declarat că, pentru anul în curs, compania şi-a propus să-şi consolideze poziţia în domeniul serviciilor conexe achiziţiei de maşini prin conceptul de "one stop shop". In acest sens, managementul companiei are ca obiective dezvoltarea conceptului de management de flote, creşterea numărului de poliţe casco si RCA pentru maşini nefinanţate de grupul Porsche, precum şi posibilitatea de intermediere a a poliţelor de tip carte verde.
Porsche Leasing activează pe piaţă alături de Porsche Broker de Asigurare şi Porsche Bank, exclusiv prin intermediul reţelei de dealeri Porsche, neavînd filiale locale.
Domnul Apahidean, în calitate de preşedinte al Asociatiei Societaţilor de Leasing din România (ASLR), a mai menţionat şi faptul că piaţa autohtonă de leasing manifestă o tendinţă de creştere, atingînd în 2005 valoarea de 2 miliarde de euro, fără a manifesta modificări importante de structură. Creşteri minore au avut loc în domeniul leasing-ului imobiliar (0,5%) şi în cel al leasing-ului echipamentelor (6%).