PREMIER CATERING:  Adaptarea produselor de catering la contextul pandemiei a generat o recuperare a 85% din pierderile din 2020

G.U.
Companii / 9 noiembrie 2021

Adaptarea produselor de catering la contextul pandemiei a generat o recuperare a 85% din pierderile din 2020

Pandemia COVID-19 a afectat fiecare sector al economiei, iar în ciuda creşterii sale constante şi importanţei în sistemul social, industria alimentară şi serviciile de catering au fost, de asemenea, greu încercate în această perioadă, se arată într-un comunicat de presă. Premier Catering & Events s-a confruntat în anul 2020 cu o scădere de 67% a cifrei de afaceri, faţă de anul anterior. Readaptarea în timp real la regulile impuse de pandemie şi la schimbările în comportamentul cumpărătorilor, au dus însă la o creştere a vânzărilor online în anul 2021, preconizând astfel, până la finalul anului, o recuperare a 85% din cifra de afaceri a anului 2019.

Creştere de 20% în anul 2022

Noile măsuri de distanţare fizică şi de evitare a locurilor aglomerate, i-a determinat pe tot mai mulţi români să facă majoritatea cumpărăturilor online. Această orientare va duce la o reaşezare a serviciilor de catering, în special în mediul corporate. Astfel, se observă o creştere a interesului spre servicii de mic dejun la birou, lunch pentru meeting-uri interne, conferinţe, lansări de noi produse.

Readaptare în timp real la noile reguli impuse de pandemie şi noile game de servicii

Potrivit sursei citate, una dintre tendinţele identificate în contextul pandemiei este atenţia sporită acordată siguranţei, în condiţiile în care munca de la distanţă şi evitarea locurilor aglomerate transformă obiceiurile consumatorilor de a lua masa. Astfel, clienţii se aşteaptă ca serviciile de catering să adopte măsuri suplimentare de siguranţă şi să le comunice constant. Pe lângă măsurile din sistemul HACCP, pe care îl are implementat, Premier Catering & Events a introdus o serie de reguli impuse de situaţia actuală, astfel încât siguranţa reprezintă un domeniu prioritar atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi şi familiile acestora. Folosirea farfuriilor personalizate, cu sigla Premier Catering and Events, tacâmuri biodegradabile, ambalate individual şi platourile premium, care nu sunt recuperate de la clienţi ci pot fi reutilizate de aceştia sunt doar câteva din măsurile impuse de pandemie.

Readaptarea la cerinţele clienţilor şi diversificarea gamei de produse, a dus, de asemenea, la creşterea în vânzări faţă de anul trecut: "Înţelegând nevoia de readaptare în timp real la noile reguli impuse de pandemie şi la restricţiile din această perioadă, am venit în întâmpinarea clienţilor cu noi game de servicii şi produse. Astfel, dacă până în anul 2019 ne adresăm unor clienţi cu comenzi mari, minim 20 de porţii per livrare, acum acoperim o audienţă mai largă, plecând de la nevoile unui familii, platouri pentru 4-5 persoane ", explică Andreea Vasilescu, Director Vânzări Premier Catering & Events.

Interes crescut pentru platouri, Eat at Home în perioada de toamnă-iarnă

Odată cu schimbarea sezonului, vin şi schimbările de preferinţă ale consumatorilor. Dacă în perioada de vară, produsele vedetă au fost cele de tip Garden Party, pentru petrecerile organizate acasă, în aer liber sau în locaţii închiriate special în acest scop, Premier Catering and Events observă, în perioada de toamnă-iarnă, un interes crescut pentru platouri pe care clienţii le pot comanda pentru acasă, pentru evenimente restrânse sau pentru familie şi prieteni. "A fost interesant de urmărit modul în care piaţa s-a reorientat şi s-a transformat în această perioadă. S-a deschis apetitul pentru servirea unor preparate altfel, din bucătării internaţionale dar şi reinventate din bucătăria tradiţională la mesele de acasă sau pentru invitaţi. Selecţiile de amuse buche în platouri gata de servit, aranjate estetic şi cu ingrediente proaspete, de calitate, au devenit alegerea principală a clienţilor noştri", adaugă Lache Cornel, Event Manager Premier Catering & Events.

Serviciu de achiziţie online prin platforma PartyFood.ro

Consumatorul modern, avid utilizator de soluţii tehnologice, se aşteaptă ca şi cei care oferă servicii de catering să interacţioneze cu ei şi în mediul online. Înainte de începerea pandemiei, datorită profilului de consumator, cu un minim de 20 de porţii per livrare, clienţii Premier Catering and Events erau contactaţi înainte de plasarea fiecărei comenzi, site-ul fiind doar unul de prezentare, se menţionează în comunicat.

În contextul pandemic, pentru a răspunde cererii consumatorilor, a fost implementat serviciul de achiziţie online de platouri, prin platforma PartyFood.ro, fiind înlăturate necesitatea stabilirii elementelor logistice şi a minimului de persoane.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb