RBS România a lansat un serviciu pentru care nu percepe comision şi care este dedicat clienţilor săi deţinători de card de credit Gold: plata facturilor de utilităţi prin telefon.
Prin acest serviciu, deţinătorii cardului de credit Gold îşi pot plăti facturile la gaze, energie electrică, telefonie fixă şi mobilă, apă, deşeuri menajere, cablu TV sau Internet. Ulterior semnării cererii şi contractului de acceptare a instrucţiunilor transmise prin telefon, aceştia trebuie să contacteze echipa de relaţii cu clienţii a RBS România, să solicite plata facturilor de utilităţi direct din contul lor de card de credit şi să ofere detaliile facturilor pentru ca plata să poată fi efectuată.
Plata facturilor se va procesa în aceeaşi zi, dacă solicitarea a fost efectuată înainte de ora 10:00, sau în cursul zilei următoare, dacă aceasta a fost transmisă băncii după ora 10:00. De asemenea, beneficiarii acestui serviciu vor dispune de o perioadă de graţie de până la 45 de zile pentru suma folosită din limita de credit, operaţiunea fiind evidenţiată în extrasul de cont ca tranzacţie efectuată la comercianţi.