ProCredit Bank a introdus în portofoliu un nou serviciu destinat atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice. Info Încasări SMS permite informarea clientului în legătură cu încasările care au avut loc în contul curent deţinut de acesta, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Clienţii ProCredit Bank care utilizează acest serviciu sunt informaţi în maxim 30 minute de la momentul creditării contului referitor la sumele încasate, zilnic, în intervalul orar 09.00-19.00. Pentru încasările din afara acestui interval, banca trimite notificarea în dimineaţa zilei următoare.
Clientul primeşte direct pe telefonul său mobil detaliile referitoare la încasare (data încasării, contul în care s-a încasat suma respectivă, suma încasată, moneda, denumirea ordonatorului plăţii) şi este notificat separat pentru fiecare încasare în parte, fără a mai fi nevoie să solicite aceste informaţii prin prezentarea la bancă sau apelarea serviciului Call Center.
Pentru activarea serviciului Info Încasări SMS, banca nu percepe comision.