Produsele private label ale marilor lanţuri de magazine au reprezentat întotdeauna obiect de controversă. Produsele private label Billa au fost lansate în anul 2003, iar în prezent gama conţine peste 300 de articole Clever (alimente, băuturi şi produse de uz casnic) şi aproximativ 40 de produse My (gama de produse cosmetice şi de igienă personală), potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Produsele Clever au cele mai mici preţuri pe categoria lor şi au fost lansate din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri articole din necesarul zilnic cu calitate apropiată de cea a brandurilor consacrate cu care au fost obişnuiti, dar la preţuri foarte accesibile", a afirmat Sabin Fane, Director de Marketing al Billa România.
Referitor la preţurile scăzute de vânzare ale produselor din gama proprie, Sabin Fane, Directorul de Marketing al Billa România oferă câteva lămuriri: "Preţurile scăzute ale produselor din gamele Clever şi My sunt o consecinţă directă a eforturilor noastre susţinute de a menţine costurile scăzute, în avantajul clienţilor noştri. Astfel, lipsa cheltuielilor de marketing şi publicitate se reflectă în preţul scăzut. În plus, peste 85% dintre articolele Clever sunt produse în fabrici din România".