Firmele Publicis (din Franţa) şi Omnicom, din Statele Unite ale Americii (SUA) au anunţat că vor fuziona, pentru a crea cea mai mare agenţie de publicitate, cu o valoare cumulată de 35,1 miliarde de dolari, potrivit surselor de presă.
Preşedintele Omnicom, John Wren, şi omologul său de la Publicis, Maurice Levy, vor deveni copreşedinţi. Fiecare va deţine un procent de aproximativ 50% din noua agenţie.
Cele două companii estimează că vor economisi circa 500 de milioane de dolari din această fuziune.
Noua agenţie creată va depăşi, ca mărime, concurentul din Marea Britanie, agenţia WPP.
Publicis Groupe este o companie multinaţională de publicitate, cu sediul în Franţa, ale cărei subsidiare sunt prezente într-un număr de 104 ţări.
Omnicom Group, înfiinţat în anul 1986, face parte din grupul "Big 6" al celor mai mari companii de publicitate.