Vodafone România îşi evidenţiază capabilităţile superioare ale reţelei, certificată "Best in Test" de către P3 Communications, devenind primul operator care garantează un nivel optim al satisfacţiei pentru toţi utilizatorii săi, abonaţi, clienţi ai Cartelei sau ai serviciilor de business.
Dacă, din orice motiv, un utilizator al serviciilor Vodafone România nu este complet satisfăcut şi oferă feed-back în această privinţă, va fi recompensat cu o zi întreagă de Internet gratuit.
Mai mult decât atât, toţi utilizatorii Vodafone România pot beneficia de reţeaua certificată de către P3 Communications, garantată, prin trafic gratuit de date la Metroul din Bucureşti, între 8 februarie şi 31 martie. De asemenea, pentru a experimenta capabilităţile superioare ale reţelei, toţi românii pot beneficia şi de un nou week-end de Internet nelimitat gratuit, în 13 şi 14 februarie
"Dorim să evidenţiem cea mai recentă realizare a reţelei noastre - certificarea Best in Test pentru date şi voce - şi să demonstrăm supremaţia reţelei noastre, devenind primii care garantăm satisfacţia clienţilor noştri, indiferent de tipul serviciilor utilizate, în concordanţă cu noua noastră campanie: 100% mulţumit sau recompensat. Mai mult decât atât, pentru a îmbunătăţi şi mai mult nivelul satisfacţiei clienţilor, suntem receptivi pentru orice utilizator şi îl recompensăm printr-o zi întreagă de trafic gratuit de date, pentru a îl folosi în reţeaua noastră, care a înregistrat cele mai bune performanţe", a declarat Andrea Rossini, director, consumer business unit, Vodafone Romania.
Începând din data de 16 februarie, toţi utilizatorii vor putea oferi feed-back despre experienţa referitoare la serviciile Vodafone România direct prin intermediul aplicaţiei MyVodafone. Fiecare utilizator care oferă feed-back relevant primeşte o zi de Internet gratuit. Bonusul va fi activat in până la 48 de ore de la completarea formularului din aplicaţie şi va putea fi utilizat timp de 24 de ore.
Ca un beneficiu suplimentar pentru utilizatorii serviciilor Vodafone România, în intervalul 8 februarie - 31 martie, clienţii se vor bucura şi de trafic gratuit de date, la Metroul din Bucureşti. Astfel, zona Metroului din Bucureşti va deveni "Supernet 4G City", una dintre cele mai mari zone de Internet din Europa. Utilizatorii vor putea naviga, urmări filme sau asculta muzică, prin aplicaţii mobile cum ar fi HBO GO sau Zonga, încerca noi experienţe digitale, precum conţinutul îmbogăţit al Bibliotecii Digitale în parteneriat cu Humanitas sau conţinut digital de business, precum şi să beneficieze de conţinut util în aplicaţii ca MyVodafone, ce poate fi descărcată de la adresa www.vodafone.ro/aplicatii sau să cumpere online de la Mega Image, prin platforma Emag Supermarket Online. Traficul de date înregistrat la Metroul din Bucureşti va fi gratuit pentru toţi utilizatorii Vodafone - abonaţi, clienţi ai Cartelei sau ai serviciilor de business - până la 31 martie 2016.
Mai mult, Vodafone oferă o nouă experienţă gratuită de Internet ce va permite tuturor utilizatorilor de telefonie mobilă din România, indiferent de reţeaua pe care o utilizează, să navigheze gratuit pe Internet timp de două zile, in weekend-ul 13-14 februarie. Această experienţă gratuită de date, fără costuri suplimentare şi limitări de viteză, este valabilă pentru toţi utilizatorii serviciilor Vodafone - prepaid, clienţi ai Cartelei sau ai serviciilor de business. Utilizatorii care nu folosesc serviciile Vodafone România vor putea, de asemenea, să se bucure de experienţa Internetului nelimitat gratuit, solicitând o cartelă SIM în orice magazin Vodafone sau în reţeaua de magazine partenere Vodafone, începând din 8 februarie.
Supremaţia reţelei Vodafone România este unul dintre elementele-cheie ale noii platforme de comunicare. Sub mesajul "Ai puterea să reuşeşti pe drumul tau", Campania vorbeşte despre inspiraţia pe care Vodafone doreşte să o genereze în fiecare român, pentru a îşi găsi propriul sau drum către succes şi să îl atingă, cu sprijinul deplin al reţelei Supernet 4G. Vodafone continuă să sprijine românii în a trăi o viaţă mai bună, cu ajutorul tehnologiei. Noua campanie de comunicare se derulează în mediile print, online, TV şi outdoor.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 57 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix in 17 ţări. La 31 decembrie 2015, Vodafone avea 461 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 13 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com.