Zona Food Court din Mega Mall Bucureşti a fost renovată complet în urma unei investiţii de 3,2 de milioane de euro şi organizată sub forma unui mini-oraş indoor, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Conceptul de design a fost realizat de Corvin Cristian Studio, pornind de la conceptul umbrelă "experienţe".
Corvin Cristian a declarat: "Fiecare proiect de amenajare interioară a unui spaţiu vine, în primul rând, cu provocare de a înţelege care sunt nevoile şi dorinţele celor care îl vor folosi. Mega Mall este vizitat de persoane dinamice, care îşi doresc spaţii funcţionale, pe care să le poată folosi atât alături de familie, cât şi de prieteni, sau chiar pentru unele întâlniri de business. Am ales să realizăm mai multe "vecinătăţi", care să se îmbine într-un design unitar şi care să răspundă unor nevoi diferite de intimitate. Fiecare spaţiu a fost gândit în jurul unor puncte de interes precum un pop-up shop sau o zonă verde, puse în evidenţă de un sistem de iluminat inovator, care dă iluzia unui etern apus de soare."
Potrivit sursei citate, în zona de Food Court au fost folosite nuanţe naturale care, îmbinate cu mobilierul de diferite forme, culori şi mărimi creează senzaţia de dinamism, complementată de o atmosferă relaxată, cu un vibe modern. Spaţiul are un aspect de grădină urbană, datorită decorului din plante naturale.
Alexandru Suiu, Center Manager Mega Mall, a adăugat: "Food Court-ul este o ancoră pentru centrele comerciale, iar aşteptările vizitatorilor sunt foarte mari. Pentru clientul modern, mall-ul este mai mult decât un spaţiu pentru cumpărături - a devenit parte integrantă din comunitate, iar acest rol atrage şi responsabilitatea de a crea spaţii care să ofere o atmosferă plăcută, propice pentru întâlniri şi relaxare, alături de cei dragi. Vom continua să investim în soluţii care să le ofere clienţilor noştri cele mai bune opţiuni de shopping şi petrecere a timpului liber".