Încălcarea unor principii poate duce la diminuarea câştigurilor. AT&T şi-a retras publicitatea de pe YouTube, pentru a doua oară în doi ani, după ce o revistă a relatat că platforma de conţinut video a afişat reclamele alături de imagini care prezentau exploatarea unor copii.
"Până când Google va putea să ne protejeze brandul de conţinutul ofensator de orice fel, retragem toată publicitatea de pe YouTube", a declarat joi un purtător de cuvânt al AT&T. Măsura a fost luată la numai o lună de când operatorul american de telecomunicaţii anunţase că va relua cumpărarea de spaţiu publicitar pe YouTube, după un boicot de doi ani, informează News.ro. Boicotul respectiv a avut loc din cauza îngrijorării că reclamele ar fi putut fi afişate alături de videouri cu conţinut care îndemnau la ură sau alte materiale perturbatoare. Articolul publicat de revista Wired, potrivit căruia reclamele sunt afişate alături de imagini sau comentarii ofensatoare, a determinat şi grupul producător de alimente şi băuturi Nestle să oprească afişarea reclamelor pe YouTube, la începutul acestei săptămâni. YouTube a anunţat că a eliminat părţi din conţinut, pentru că nu respectau politicile platformei care nu permit punerea în pericol a copiilor, nuditatea şi comportamentul nepotrivit.