Hotelul Rembrandt din centrul vechi al Bucureştiului a raportat o rată de ocupare de 85% în 2013, cu 5% mai mult decât în anul precedent, arată un comunicat de presă trimis redacţiei.
Cu toate că tariful mediu pe cameră s-a păstrat la acelaşi nivel ca în 2012 (86 euro), cifra de afaceri s-a majorat cu 5% faţă de 2012, ajungând la 440.000 euro, potrivit reprezentanţilor hotelului, care susţin că evouţia indică o creştere organică bazată pe performanţă, nu pe o politică agresivă de discount.
În 2013, hotelul a investit în dezvoltarea unui nou website şi a unui motor de rezervări ce a dus la creşterea rezervărilor directe.
Pentru acest an, Hotelul Rembrandt estimează o creştere a cifrei de afaceri de 10%, corelată cu o rată de ocupare la acelaşi nivel de 85%, potrivit aceluiaşi comunicat.
Potrivit lui Jerry van Schaik, proprietarul Hotelului Rembrandt, strategia pentru anul 2014 este de a căuta oportunităţi de a prelua managementul altor hoteluri din zonă şi de a se concentra pe promovarea Bucureştiului ca destinaţie turistică în străinătate.
Rembrandt Hotel din strada Smârdan no 11 este un boutique hotel cu 16 camere situat în centrul vechi al capitalei.