"reTAG - a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world" a reunit anul acesta peste 160 de specialişti

F.D.
Miscellanea / 12 mai 2023

"reTAG - a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world" a reunit anul acesta peste 160 de specialişti

Peste 160 de specialişti din sectoarele e-commerce, retail şi FMCG au participat la cea de-a IV-a ediţie a "reTAG - a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world", conferinţă ce s-a desfăşurat atât la JW Marriott Grand Hotel Bucharest, cât şi online, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Evenimentul a reunit 18 experţi din companii locale şi internaţionale, care au vorbit despre provocările aduse de anul 2022 pentru zona de e-commerce, evoluţia aşteptărilor, comportamentului şi nevoilor consumatorilor şi cum va arăta perioada următoare pentru aceste sectoare.

Conferinţa a inclus două sesiuni de prezentări şi două paneluri de dezbatere, moderate de Ioana Grigore, Antreprenor, Mentor, Coach, Expert în e-commerce, şi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Laura Roşca, Director Cercetare Calitativă, iSense Solutions, a deschis prima sesiune de prezentări, vorbind despre comportamentul şi motivaţiile consumatorilor online.

"E important să înţelegem, în primul rând, incidenţa shopping-ului online, iar conform datelor INS, 66% dintre consumatorii care sunt utilizatori de internet, cu vârste cuprinse între 16 şi 74 de ani, au plasat cel puţin o dată o comandă în online, în 2022. E interesant să vedem care sunt motivaţiile ce îi determină să plaseze comenzi în online. Dincolo de zona pragmatică, există un spectru foarte larg de motivaţii emoţionale. Este vorba, pe de o parte, de surpriză şi de entuziasm, atunci când vine vorba de discount-urile pe care le putem găsi, dar este vorba şi de acel «me moment». Este acel moment când se refugiază de responsabilităţile zilei şi au timp pentru ei, astfel că aceşti consumatori plasează comenzi care îi fac să se simtă bine. Unele persoane devin dependente şi, atunci, simt nevoia să plaseze comenzi online, însă ajung să o facă pe pilot automat. Mai este vorba şi despre bucurie, pentru că există anumite produse pe care consumatorii le găsesc doar în online.

Pentru multe industrii, anul 2022 a marcat o întoarcere la retailul tradiţional. În acest context, Adrian Păun, Head of Marketing, Cărtureşti, a precizat: "Pentru noi, anul 2022 a fost un an de întoarcere la retailul tradiţional. Am văzut creşteri foarte mari în zona de retail fizic: chiar am depăşit în mare parte nivelul din 2019, asta venind, evident, cu o stagnare pe zona de e-commerce. Este un an în care vedem că oamenii şi-au dorit foarte tare să revină în magazine, să aibă experienţa de a explora produsele şi să intre în contact cu oamenii. Iar pentru noi, aceasta a fost linia centrală a anului 2022. Oamenii vin în magazine în primul rând pentru experienţă, dar secundar, cumva, vin pentru partea de discovery: vor să vadă ce este nou, ce s-a întâmplat în ultima vreme, să îşi aleagă ceva. Uităm destul de des că oamenii, de multe ori, nu ştiu ce vor. Pe de altă parte, în online oamenii vin din numeroase motive, dar ce mi se pare important este costul, care este puţin mai mic, este mai eficient, mai predictibil, ştii când îţi va veni produsul. Oamenii vin în online şi pentru cumpărăturile de impuls. Dacă reuşim să ne gândim la aceste aspecte tot timpul, nu avem decât de câştigat."

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb