PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, îşi continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine în judeţele Ilfov şi Arad. Astfel, reţeaua PENNY numără 345 de unităţi la nivel naţional, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
Clienţii care vor vizita magazinele PENNY din Popeşti-Leordeni şi Arad se vor bucura de un design modern şi accesibil. Acesta reflectă evoluţia strategică a retailerului PENNY în România şi pune accent pe crearea unei experienţe cât mai plăcute pentru clienţi şi pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate şi ambalate în ţară).
Designul magazinelor PENNY. este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienţilor români, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele PENNY oferă soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate. PENNY Punct reprezintă evoluţia strategică a Penny Market în România şi este structurată în şapte piloni cheie: experienţă îmbunătăţită în magazine, expansiune, produse româneşti, oameni, digitalizare, sustenabilitate şi comunicare integrată.