Vânzările globale ale companiei LG Electronics au atins, în cel de-al doilea trimestru din 2009, valoarea de 11,3 miliarde de dolari, în creştere cu 13,8% faţă de perioada similară din anul precedent, relevă un comunicat al producătorului coreean.
În acelaşi timp, profitul operaţional a ajuns la 878 milioane dolari, fapt care a dus marja de profit la 7,8%, mai mare cu 1,1% comparativ cu 2008. Potrivit raportului financiar trimestrial, compania-mamă a înregistrat vânzări de peste 6,5 miliarde de dolari şi un profit operaţional de 553 milioane dolari.
Din punct de vedere al rezultatelor obţinute de către diviziile deţinute de către LG Electronics, pe segmentul Mobile Communications s-a consemnat cea mai mare creştere faţă de raportarea din perioada similară din anul precedent: 25,8%, în cazul vânzărilor, echivalent cu aproape patru miliarde dolari, respectiv 422 milioane de dolari profit operaţional. Totodată, LG preconizează că, din cauza declinului economic la nivel global, o scădere a pieţei la nivel global cu 6%, comparativ cu anul precedent, la 280 milioane unităţi în al treilea trimestru.