Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, pozitionată pe locul 3 ca şi cotă de piaţă, activă atât în zona îmbutelierii/producţiei de apă minerală naturală şi băuturi răcoritoare, dar şi în domeniul distribuţiei de produse alimentare şi nonalimentare din ţara noastră, dă publicităţii date şi cifre de consum cu privire la consumul şi necesarul de apă pentru organism, precum şi acţiunea benefică a acesteia asupra organismului, conform unui comunicat de presă transmis redacţiei. Rio Bucovina explică diferenţele dintre categoriile de apă îmbuteliată, implicit beneficiile nete ale apei minerale naturale faţă de cele oferite de apa de izvor şi apa de masă.
"Odată cu creşterea nivelului de trai şi accesului la informaţie, a crescut şi nivelul de educaţie al consumatorului, acesta înţelegând, în proporţie de peste 70%, necesitatea consumului de apă minerală naturală, precum şi beneficiile acesteia", a declarat Camelia Hoinărescu, director marketing Rio Bucovina.
În acest moment, consumul de apă îmbuteliată este de 60 l/cap de locuitor şi este în creştere faţă de băuturile răcoritoare unde trendul este unul descendent.
"Este efectul creşterii preocupării consumatorului pentru prevenţie şi menţinerea unui stil de viaţă sănătos" a mai adăugat Camelia Hoinărescu, director marketing al Rio Bucovina.