Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, cu o cifră de afaceri de 85 milioane lei pe 2010 şi o cifră de afaceri previzionată de 110 milioane lei pentru anul fiscal curent, activă atât în zona producţiei de apă minerală naturală şi băuturi răcoritoare, dar şi în domeniul distribuţiei de produse alimentare şi nonalimentare din România, preconizează că valul de căldură, anunţat în primele 2 luni de toamnă, ar putea duce la o creştere suplimentară a pieţei de apă minerală naturală cu până la 5 - 6 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2010, potrivit unui comunicat de presă.
"Luând în calcul prognozele meteo pentru lunile septembrie şi octombrie şi faptul că piaţa de apă îmbuteliată a crescut cu 15% în perioada iunie-iulie 2011 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, estimăm că nu vor fi probleme în atingerea obiectivelor propuse la începutul anului şi că în perioada care urmează consumul de apă se va situa undeva la 5% peste estimări. Experienţa noastră pe piaţa de apă minerală îmbuteliată, dar şi rezultatele studiilor efectuate în ultimii ani, arată că temperaturile ridicate duc la un consum mediu de circa 2 litri de apă / zi, necesarul zilnic de apă al unei persoane adulte, mai mare cu mult faţă de consumul mediu zilnic", a afirmat Camelia Hoinărescu, Director de Marketing al Rio Bucovina.