Turiştii români au înregistrat peste un milion de înnoptări (inclusiv campări) în anul 2022, depăşind astfel cu aproape 6% nivelul înregistrat în anul 2019, cel mai bun an turistic pentru perioada pre-pandemică. Doar trei ţări din regiune au înregistrat creşteri în ceea ce priveşte numărul de înnoptări în Germania în 2022 comparativ cu 2019, anume Slovacia, România şi Croaţia, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Mai exact, în 2022 românii au avut 1.212.772 înnoptări, iar în anul 2019 au avut 1.146.698 înnoptări în unităţile de cazare din Germania. În topul preferinţelor destinaţiilor externe de călătorie, Germania se clasează pe locul trei pentru români, fiind devansată doar de Italia şi Grecia.
"Germania ca destinaţie de călătorie, oferă românilor o alternativă sigură, organizată şi calitativă de a-şi petrece vacanţele, cu atât mai mult cu cât în ultimii şase ani s-a clasat pe locul 1 în clasamentul de imagine al Nation Brands Index. În plus, ofertele de călătorie axate pe turismul ecologic şi sustenabil, precum şi accesibilitatea foarte bună sunt extrem de apreciate de români." explică Cristian Sallai, directorul Organizaţiei Germane pentru Turism în Bulgaria, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Muntenegru, România şi Serbia.
Cu ajutorul campaniilor de comunicare tematice ale Oficiului Naţional de Turism al Germaniei pentru anul acesta, Germania îşi propune să-şi consolideze statutul de destinaţie culturală numărul unu pentru europenii care călătoresc din întreaga lume (sursa: IPK 2023: WTM 2022). Astfel, Organizaţia Germană pentru Turism îşi extinde angajamentul de a poziţiona Germania ca o destinaţie sustenabilă, cu o gamă largă de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO, care au o valoare inestimabilă la nivel internaţional.
Începând cu luna aprilie, noua campanie globală "51 de Situri Incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO" a atras atenţia potenţialilor turişti în Germania către valorile culturale şi peisajele naturale unice, combinate cu o reţea bine dezvoltată de transport public. Siturile Patrimoniului Mondial UNESCO reprezintă un standard înalt de calitate pentru protecţia monumentelor şi pentru menţinerea obiceiurilor şi tradiţiilor. Cu un total de 51 de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO, Germania este numărul trei în lume şi, prin urmare, este una dintre ţările cu cea mai mare densitate de situri naturale şi culturale.
Petra Hedorfer, preşedintele Consiliului de administraţie al Organizaţiei Germane pentru Turism: "Cele 51 de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO ţintesc mult dincolo de orizontul multiplelor crize pe care le trăim în prezent. Ele reprezintă noile începuturi şi întruchipează ideea unei Europe unite într-un mod unic. Până astăzi, ne putem inspira pentru noi modele din acest spirit special al patrimoniului mondial. Cât despre potenţialii călători în Germania, studiul Destination Brand 2021 demonstrează o legătură strânsă între afinitatea pentru călătoriile durabile şi interesul pentru experienţele culturale. Având în vedere acest lucru, am conceput campania în aşa fel încât să inspire oamenii să experimenteze siturile germane incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO cu un comportament de călătorie prietenos cu mediul înconjurător."
Elementul central al campaniei sunt cele opt trasee tematice care combină călătoriile sustenabile către siturile de patrimoniu mondial cu experienţele emoţionale pe care le poţi trăi parcurgând aceste trasee şi totodată, inspiraţia turiştilor pentru a-şi planifica sejururi mai lungi. Oferind mai multe puncte de interes tematice de-a lungul traseului, călătorii pot descoperi şi regiuni ale Germaniei care sunt mai puţin frecventate de turişti. Sugestiile pentru călătoriile de opt până la douăsprezece zile conţin sfaturi detaliate de călătorie, hărţi şi link-uri către experienţe de călătorie durabile de la fiecare microsit. Acestea constituie atât surse de inspiraţie, cât şi ghiduri practice pentru planificarea individuală a călătoriilor. Traseele sunt concepute în aşa fel încât să poată fi parcurse cu uşurinţă şi cu mijloacele de transport în comun, se mai arată în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 10.05.2023, 18:10)
Serios ??!!