După câştigarea primului tur al prezidenţialelor de către Călin Georgescu, importanţa alegerilor parlamentare a crescut deoarece consecinţele asupra României ale unui eventual mandat al său de preşedinte depind în mare măsură de alinierea Parlamentului şi Guvernului la viziunea sa politică (chiar dacă el susţine că nu face politică).
Viziunea lui Călin Georgescu este centrată pe o combinaţie de naţionalism spiritualizat, izolaţionism economic şi valorizarea resurselor naturale ca entităţi sacre, (aşa rezultă din analiza declaraţiilor sale publice, a programului său politic Hrană-Apă-Energie, precum şi din cele 430 de citate şi afirmaţii listate în documentul publicat de BURSA sub titlul 430 de versete ale "Bibliei" lui Călin Georgescu).
El promovează autosuficienţa economică prin agricultură ecologică, neutralitatea politică în relaţiile internaţionale şi o renaştere culturală bazată pe tradiţii, spiritualitate neo-mistică şi ecologism. Retorica sa pune accent pe misiunea "cosmică" a României, dar ignoră provocările economice şi geopolitice moderne.
Sprijinit de un Guvern şi Parlament aliniate ideologic şi politic la viziunea lui Călin Georgescu, ca preşedinte, ar putea aduce schimbări radicale în politica şi economia României, pe când, dacă ele i s-ar opune, efectele ar fi limitate.
De aici rezultă două scenarii cu privire la consecinţele probabile asupra României, ale unei eventuale preşedinţii a lui Călin Georgescu.
În cele ce urmează, prezint ambele scenarii, astfel ca electoratul să voteze în cunoştinţă de cauză asupra urmărilor alegerilor sale.
Menţionez că am modelat scenariile apelând şi la inteligenţa artificială, astfel încât să introduc în calcul şi evoluţiile politice şi militare internaţionale.
Scenariul 1 presupune o implementare amplă a viziunii lui Călin Georgescu, cu consecinţe sistemice şi un impact negativ accentuat pe toate planurile.
Scenariu 2, în schimb, reflectă un mandat prezidenţial mai limitat în acţiune, caracterizat de stagnare economică şi conflict instituţional, dar cu efecte mai puţin severe asupra relaţiilor internaţionale şi economiei.
Această diferenţă între implementare totală şi limitarea la retorică oferă electoratului o înţelegere clară a mizelor legate de rezultatele alegerilor parlamentare.
• Diferenţe-cheie între Scenariul 1 şi Scenariul 2
Întrucât preced turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, alegerile parlamentare joacă un rol crucial în determinarea viitorului direcţiei politice a României.
În contextul avansului electoral al lui Călin Georgescu, structura Parlamentului şi componenţa viitorului Guvern vor decide dacă viziunea sa - caracterizată de naţionalism spiritualizat, izolaţionism economic şi o reinterpretare mistică a resurselor naturale - va putea influenţa în mod direct şi profund politica naţională.
Scenariul unui Parlament şi Guvern aliniate preşedintelui ar amplifica riscurile economice, politice şi sociale, dar ar permite implementarea unei agende controversate. Pe de altă parte, un Parlament şi un Guvern aflate în opoziţie faţă de viziunea prezidenţială ar limita semnificativ impactul direct al preşedintelui, menţinând însă un climat de polarizare şi stagnare.
Astfel, miza alegerilor parlamentare devine fundamentală pentru definirea viitorului mandat prezidenţial al lui Călin Georgescu şi, implicit, pentru traiectoria pe care România o va urma în următorii ani. Alegătorii nu doar că vor decide cine va conduce ţara, ci şi ce tip de politici şi valori vor modela viitorul naţiunii în faţa provocărilor globale tot mai complexe.
Desigur, toate aceste scenarii şi consideraţii devin nule dacă la Preşedinţie accede un alt candidat decât Călin Georgescu sau rămân în suspensie dacă alegerile prezidenţiale se reiau, în urma deciziei Curtii Constituţionale a României, programată să se pronunţe pentru mâine.
Rezultatele la alegerile parlamentare (cunoscute din exit-poll-uri) ar putea influenţa indirect decizia Curţii, prin schimbarea percepţiilor publice şi instituţionale.
Scenariile prezentate mai înainte se vor constitui într-un ghid pentru decizia CCR.
Având în vedere complexitatea jocului politic şi structura Parlamentului care va rezulta din alegerile de astăzi (daca nu va fi dominat de suveranişti), există posibilitatea ca CCR să decidă mâine validarea primului tur al alegerilor prezidenţiale, permiţând astfel lui Călin Georgescu să îşi continue drumul spre Cotroceni.
Această posibilitate rămâne însă subiect de speculaţii şi depinde de modul în care CCR interpretează situaţia politică şi legală actuală.
• Nota autorului
Titlul articolului "Românii supt Călin Georgescu" este o parafrază după lucrarea lui Nicolae Bălcescu "Românii supt Mihai-Voievod Viteazul", procedeu literar care mi s-a părut nimerit, în condiţiile în care Georgescu îşi exprimă repetat admiraţia pentru Mihai Viteazul, afirmând că domnitorul a fost nu "un deţinător vremelnic de putere", ci un "conducător de glie".
Expresia "conducător de glie" creează o impresie falsă de profunzime în faţa unui public mai puţin educat, dar, analizată critic, îşi dezvăluie incoerenţa. "Glie" înseamnă pământ, iar asocierea cu "conducător" este absurdă, deoarece pământul nu poate fi condus, ci doar administrat.
Formularea este lipsită de sens practic, fiind mai degrabă un artificiu retoric menit să impresioneze prin preţiozitate, dar fără conţinut real.
Istoric, liderii erau consideraţi protectori ai pământului şi ţărănimii, dar termenul "conducător de glie" nu are fundament în istoriografie serioasă. Este un exemplu de limbaj vag, fără substanţă, care se bazează pe simboluri culturale fără o înţelegere autentică a semnificaţiei lor.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:05)
Ne minte. Romania e polul mondial de energie. cine ce cum de unde? cine a spus? pavel corut sau cine.
Sa pregatim Romania pt a doua venire a lui Hristos. Eu inteleg ca omenirea asteapta de 2000 de ani a doua venire a lui Hristos, dar jorjel da de inteles ca ar reveni iminent chiar in Romania, noi fiind al doilea popor ales. De undeee???
Din apa a primit informatia, ca-i comunica direct Dumnezeu. Un sarlatan avid de putere.
Pt ca dc citesti biblia , nu numai ca sunt atentionari despre astfel de sarlatani, Isus a spus Multi vor veni in numele Meu, dar voi sa nu-i credeti. Si Isus nu a mintit nimic in toata viata Lui. Nu a cautat sa aiba puteri, averi, mergea pe magar, nu a judecat pe nimeni, nici pe femeia adultera, nici pe hotul de pe cruce, nici pe prostituata Magdalena, etc, i-a iertat pe toti, mergi si nu mai pacatui. Jorjel se compara cu Isus ca si caracter sau viata exmplara exemplu personal pt toti fara pata??? un gunoi securisto ceausist.
Si nu-l credem, minte cu averea, minte cu campania pe care si-o face singur fara bani, zero lei.
Minte si cu presupusele resurse ca ne da de inteles ca am putea trai ca-n dubai doar din resurse dar nu se vrea. unde ce resurse, concret studii.
Agricultura ecologica se face si acum, "glia" e privata, pamantul s-a dat pe gratis inapoi la oameni dupa revolutie, sunt subventii pt agicultura ecologica, se face. an de an putin mai mult. vedem ca abia acum in magazine au inceput sa se cumpere produsele ecologice. Caii de curse vor salva Romania, ca aceia sunt scumpi, si o sa crestem cai de curse.
Eu cred ca-i o psihoza si cu ce bine era pe vremea lui ceasca , cand era dictatura, si dc fugeai din tara erai omorat(dar macar erau tinerii in tara), mancai apa cu paine si cu zahar si era buna, iaurtul din alimentara , nu mai gasesti asa ceva la danone, pai du-te in piata la taranul roamn si sa vezi acolo smantana adevarata si iaurt. bai, noaptea mintii.
votati un sarlatan imitator a lui putin, posibil sprijinit de kgb, dupa cum vorbeste
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 09:36)
inteleg ce zici si sunt de acord cu tine.
tristetea mea e ca georgescu din pozitia lui (pe care i-o inteleg si in cazul sau) e una eminamente batjocoritoare si mincinoasa.
BATJOCORITOARE la adresa viitorului Romaniei (si aici intra in domeniul meu , al interesului pentru viitor)
MINCINOASA pentru ca se alimenteaza din izvoare pe care le cunosc si eu (si ale caror idei le-am sustinut si eu , dar mult mai limitat si mai rational de-a lungul timpului) - problema e ca se prezinta pe sine ca sursa a acestor idei.
si ambele laturi (batjocura si minciuna - ambele la nivelul viitorului) ma deranjeaza profund pe mine ca persoana. Eu o simt ca o flegma concentrata aruncata fix intre ochii mei. Si ma deranjeaza.
Ban.Cher.Vali
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 23:25)
Daca in Parlament se va forma o majoritate pro Europa, Nato si democratie (asa cum pare ca va fi), nu conteaza prea mult daca ajunge Georgescu presedinte. Este de preferat ca Lasconi sa ajunga presedinte pentru 5 ani, dar si o presedintie a lui Georgescu pentru 1...2 ani poate fi extrem de utila pentru viitorul democratiei.
PNL, USR, PSD si UDMR ganditi, ganditi si iar ganditi si profitati de ocazia care vi se ofera ca sa ... treceti in opozitie.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 08:46)
Daca treceai pe la scoala intelegeai
1.4. oooo nu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de marius în data de 02.12.2024, 08:51)
Așa-i că nu ai citit articolul pana la final..? Te-ai grabit ca fata mare la maritat..
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 09:09)
Daca treceai pe la scoala intelegeai
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 10:29)
Lasati suveranistii sa conduca tara in urmatorul an, pentru ca altfel electoratul suveranist nu se va trezi la realitate.
SINGURUL FAPT care va aduce electoratul suveranistilor cu picioarele pe pamant este o confruntare cu guvernarea suveranista.
Faceti un bine democratiei si lasati-i pe Simion si Sosoaca sa conduca guvernul anul urmator!
Asa pierdeti o batalie, dar castigati razboiul.
Altfel, veti pierde razboiul.
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 10:43)
Normal ai dreptate. Problema-i ca vor avea toata puterea un stat niste dementi. Inclusiv puterea de a trimite in inchisori toata opozitia dupa modelul putin sau hitler.
l-ati auzit pe georgel aseara, dupa ce au pierdut practic alegerile, ca la 30%pro rusia-70% pro EU ai pierdut indiferent cat ai intoarce-o. Si ce-a spus: nu vor mai fi partide politice in Romania. Dar ce va fi Heil Goergescu? ca dupa spusele lui nu va mai fi nici peluzarul, nici Soncsoaca
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 11:02)
Puterea reala o va avea polul majoritar.
Idiotii chiar au nevoie de o palma care sa-i trezeasca la realitate (daca se vor trezi vreodata), iar singurii care le pot da palme sunt Simion+Sosoaca+Georgescu.
Tot i idiotii care i-au votat (talpa tarii, cum ar spune Ceausescu), vor chitaii de foame si vor iesi in strada in maxim 1 an de guvernare suveranista.
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 11:06)
Romanii au chitait de foame si pe vremea lui ceausescu si le-a luat f mult pana au iesit in strada.
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 11:38)
Ar fi iesit mai devreme, dar le era teama. Acum nu se va ajunge pana acolo.
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 13:24)
Deci acum PSD-ul prietenul rusilor si a lui Putin,
au devenit pro Europa ??!!
DAR PENIBIL MAI SUNTETI,FRATILOR,
pro von der Leyen,pro inarmare,razboi si slava ukri
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 15:16)
PSD a fost mereu pro Europa - ei erau la putere cand am intrat. Cine e penibil?
2. Calin Georgescu a intrat la comentarii
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:17)
La articolul de ieri "Călin Georgescu ne-a vârât în New Age", comentariile 49, 49.1 si 49.2 par sa fie ale lui Calin Georgescu. Acelasi limbaj, aceeasi scenarita.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 01.12.2024, 08:53)
E doar aceeași sectă.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:56)
vorbea in dodii?
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 09:12)
Sunt mesaje tipar.Se dau retelei .Se indica program editare text.Sunt instruiti sa modifice putin textul.
La fel la video,mai ales pentru Tiktok.Daca nu trece prin program de editare,clipul nu mai e Unic.Si Tiktok il da jos,daca vrea.Pentru ca altfel il califica a fi comercial.Toolul AI al lor face asta automat.Totusi ca prin minune editori de ai lor mai scot AI din priza pana avanseaza clipurile in ranking.
In felul asta devin creatori de continut autentic mii de conturi.Si nu e unul comercial.Asta fiindca Tiktok se face ca dureaza 3 luni sa-ti dai seama ca e vorba de aceeasi moara defazata numita Calin file din Kremlin.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de IancuJianu în data de 01.12.2024, 20:57)
Valerica file din slugile globaliste mai degraba.
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de prostul scolii în data de 02.12.2024, 12:36)
veronica,daca s-ar fi nascut cu cativa ani inainte,ar fi fost o tesatoare de seama la o fabrica de covoare !
se pricepe la tesut,acum tese intrigi in loc sa teasa ite,unde ar fi putut sa performeze!
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:23)
Acest Calin Georgescu e un dobitoc comunist care nu are nici o legatura cu nationalismul romanesc. Securisti nemernici, si urmasi ai lor, care au bagat in inchisori nationalistii romani o fac acum pe marii nationalisti. Acest om nu a dat un examen in viata lui, fiind peste tot numit si ulterior sprijinit de un sistem securistic. SRI a ajuns o imensa dezamagire prin faptul ca nu a fost capabil sa impiedice aparitia unui asemena specimen pe scena politicii.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:39)
cine crezi ca l-a trimis pe la ONU tot PSD ul. un fost securist de pe vremea lui ceasca, cu campanie nostalgico-ceausista, care prinde la nostalgici.
ii inteleg pe cei ce au dus-o mai bine pe vremea lui ceasca, am cunoscut astfel de oameni , avem si in familie, au apartament samantha, pe malul muresului, intri la ei in apartament e ca o viluta pe 2 etaje, scari imbracate in lemn , geamauri mari spatios, primit pe vremea lui ceasca, avem doa r2 blocuri de-astea in oras. dupa revolutie am luat un mic apartament in centru, la fel se uitau babetii ca la un gandac sau ceva, "beei tu stii cine am fost noi pe vremea lui ceausescu??". okkk. s-a dus.
mai sunt "descurcaretii", nu cei ce se descurcau ca mai zugraveau o camera si faceau un banut si tot asa s-au descurcat si dupa revolutie, vorbim de descurcaretii ce furau ce stiu ce de la locul de munca sau cap si faceau bisnita cu restul. ok. pricep c unii au dus-o bine . dar bai.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de prostul scolii în data de 02.12.2024, 12:06)
cum poti vorbi asa ,inteligentule?
omul a terminat o facultate pe vremea lui Ceausescu,cand copii nu faceau pregatiri platite!
daca te ducea mintea,luai examenul de admitere in clasa a noua,treapta in a unsprezecea,bacul era de umplutura,toti absolventii de liceu il l;uau,dar exista examenul de admitere,examen f serios,nu cu teste grila ,cu o concurenta f mare!
multi din mari absolventi de 2.3 facultati actuale poate ar fi facut liceul la seral dupa ce picau treapta sau erau incadrati in campul muncii daca picau examenul de admitere la facultate,la fel ca Ciolacu!
basca,te lua ca baiat in armata un an si 6-8 luni,de cum prindeai lucrarile agricole!
a dat multe examene si serioase,nu examene ca acum cand suntem atat de buni de ultima medie e 9!
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 15:18)
Si eu le-am dat. BTW, vezi ca treapta a 2-a se dadea intr-a zecea. CG ul tau tot nenorocit idiot ramane.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:53)
Poporul roman e ca in bancul ala...dupa ce a sarit 99 de garduri se intoarce inapoi...
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 08:59)
Acest CG este mărul otrăvit oferit de structurile cele mai odioase ale sistemului. Sistemul a pus mâna pe averea țării în perioada anilor 90, acum isi reia puterea politică. E o naivitate sa credem ca un regim totalitar se stinge asa usor. Nu, comunismul cu fata umană din mintea lui Iliescu s-a realizat. La vremuri noi, tot ei. Problema e ca UE Nu se va lăsa prostie și o sa puna impiedica asa incat tot noi, nu ei, o sa ne prajim. Interesant cati pensionari speciali sunt in partidele suveraniste. Lucrurile sunt la vederea sa nu mai distingă nimeni adevarul de minciuna.daca scenariul se va realiza exista un principal vinovat. Iohanis care a alipit dreapta cu stânga fix ca in scenariul Iliescu. Eu sper ca in ambele partide sa fie suficienta înțelepciune la ora 13 încât să depășim acest mare pericol al restaurării fostei securități comuniste cu accente evidente de intoleranta de tip fascist.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 09:08)
Așa zisii elitiști ai României. Sufocați de propria importanță, deținătorii adevărului absolut. Mimeticii decadentei și ai trădării.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Conu di pisti Prut în data de 01.12.2024, 10:26)
Apă, glie, bășcălie !
7. fără titlu
(mesaj trimis de esop în data de 01.12.2024, 09:31)
Cu mic cu mare sa iesim la vot .M-am trezit dis de dimineata si am votat .Nu mai este loc de stat acasa .Similitudinele cu modelul politic al Rusiei (calare pe cal , baie la copca sau judoka)face ca Georgescu sa nu fie fregventabil in Europa .Georgescu nu poate decit sa inchida tara pe model Ceausescu si Putin si sa readuca comunismul mascat in iliberalism acolo unde un numar mic de oameni decid cine poate fi cașitalist si cine ramine doar comunist .Romania nu supravietuieste daca se intimpla asta .Modelul lui Dragnea ce se dorea imparat doar de „ Vlasca si Teleorman ”revine in Georgescu .Ardealul , Banatul ba chiar si Moldova isi vor cauta locul alaturi de Occident .Sa devii dusmanul lumii libere dupa ce Occidentul a investit in Romania sume uriase de bani este o dobitocenie de nedescris .Putin vrea sa distruga tot ceea ce cindva a apartinut URSS si care in imaginatia lui este realizat doar prin vointa Moscovei .Pricipiul este simplu : daca noi nu nici voi nu .Toate au fost ale noastre si asta vedeti ca se intimpla in Ucraina .Putin distruge totul stiind ca nu le va mai avea niciodata .Votati putinismul si veti pati la fel .
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 09:39)
complet de acord!
un comentariu valoros!
Ban.Cher.Vali
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 10:21)
Excelent ca le demonstrezi prin imagini-simbol celor care gandesc doar in imagini.
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de Conu di pisti Prut în data de 01.12.2024, 10:55)
A se vedea in ce mod a regresat Georgia din momentul in care a fost preluată de partidul pro-putinist "Visul georgian" controlat de oligarhul pro-putin și mare actoonar Lukoil Bidzina Ivanișvili.
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 18:54)
N- a fost nici o baie la copca. dc te uiti atent nu scoate aburi cand vorbeste(iarna, cica), sta in apa de zero grade si da interviu, se baga cu capul sub apa. nu tata, cred ca-i facatura AI, filmare vara balaceala in lac si zici la AI fa-l sa para ca e iarna si ala i-a dat niste fulgi dar a uitat aburul din gura.
totusi la 62 de ani te mai ia naibii reumatismul. pana si putin s-a bagat si a iesit imediat din apa nu balaceala ca rata cica in lac inghetat. mnciuni
7.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 21:36)
Slugoi ai fost si vei fi,....
7.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 14:49)
Voi sunteti slugi doa la putin
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonimulperfect în data de 01.12.2024, 10:07)
Ba baietz, puteti sa va bateti pe spate unii pe altii cat vreti pe aici, realitatea o sa va bata pe toti.
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 11:38)
Astăzi trimitem nebunii la izolare.
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 13:01)
Te refferi la preoții ibudiști?
8.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de IancuJianu în data de 01.12.2024, 20:58)
No, la nonbinari si gender fluizi :)))
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de prostul scolii în data de 02.12.2024, 12:11)
corect,corect,corect, cu o adaugire,pe useristi ii bate in ....!
taiati primele 2 litere!
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 10:08)
Cand vad cine il ataca , Radu Tudor cu haznaua 3 , lgbt-istii isterici , ong-istii Soros , Danileț , in general toti care ling clantele ambasadelor , [...]
10. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 11:08)
La Multi Ani ROMANIA ! nici azi nu v-ati putut abtine !
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 11:46)
Pai, azi votam! Ce-ai vrea? Pace si neutralitate?!
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:04)
La multi ani in UE si NATO, Romania! Hai Doamne ajuta!
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 11:55)
Printre temele regurgitate de patriotarzii cu ideologia similara ceausismului nationalist tarziu e asta cu Ceausescu pace.sa zicem ca-s beat deja si am incurcat prefixul lui Escu.
Pacea ca izolationism.Anologii cu Elvetia.Pai hai sa investim ca Elvetia neutra in aparare.Sa punem taxe ca sa putem suporta asta!Atunci sa auzim parerea 'suveranistilor'Altfel ar trebui sa stai sub umbrela cuiva,ca scutul dacic e pierdut prin tunele.
Cam asta e cu pacea si neutralitatea.Sunt folosite ca sa nu se spuna direct sub a cui Umbra trebuie sa stam!
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 12:26)
Dupa renumararea tuturor sectiilor de votare din tara,Elena Lasconi are in jur de 4500 voturi in plus fata de Ciolacu,de la 2400 cat a fost la prima numaratoare.
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 12:57)
La mulți ani ROMÂNIA, La mulți ani români !
14. fără titlu
(mesaj trimis de Brezean în data de 01.12.2024, 13:23)
Dumneata,autor al articolului, "supt" a cui autoritate ești?
Scrii doar din talent,sau ai făcut o școală la care se învață și gramatica? Folosirea lui" supt " in loc de" sub" denotă nu grabă,ci neștiință. Pentru mine,analiza făcută își pierde orice relevanță!
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 13:31)
Mai prostovane, tocmai l-ai facut pe Nicolae Balcescu "nestiutor".
Nu doat ca nu cunosti lucrarea "Romanii supt Mihai-Voievod Viteazul", dar nu ai fost in stare nici sa citesti articolul.
Asta e demovratia, ultimul imbecil are drept de vot si de expresie.
14.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de Conu di pisti Prut în data de 01.12.2024, 13:33)
E o notă a autorului la sfârșitul articolului, pare că n-ați citit-o.
14.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 14:02)
Comentariu de Intelectual din ceasismul nationalist.Nu are cultura,nu pricepe ce e aia o parafraza,nu citeste integral un material.Se activeaza doar dupa cuvinte-cheie'impotriva regimului'.Daca aveau Ceausescu un soft AI conducea tara si acum,detecta rapid detractorii regimului pacifist.Bine,mai era si interpretarea,dar se baza e zelul cadrelor ca Dumneavoastra.
14.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 14:39)
De fapt, îi dați dreptate dacă-l susțineți pe Bălcescu. Care, să nu uităm, apărea și pe o bancnotă de valoare maximă într-o anumită perioadă.
14.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 17:39)
De fapt faci afirmatzii sofiste. De parca Balcescu ar avea treaba cu cei care i-au pus portretul pe o bancnota. Balcescu a fost un boier care tzinea cu poporul, nu cu tagma jefuitorilor cu apucaturi fanariote, cei care au inspirat nomenclatura comunista din Ro.
14.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 20:55)
aveti probleme cu mansarda toti astia care ameintati ca ce vine garda de fier acum? ne impusca sau ce?
14.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 08:50)
Ha
14.8. lmao (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de bogdan în data de 02.12.2024, 11:40)
Ce prost esti! :))
15. fără titlu
(mesaj trimis de Nicu Marcu în data de 01.12.2024, 14:16)
de ma voi intoarce pre multi am sa popesc... de ce va este frica nu scapati ....
15.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 14:45)
vocea subconstientului tau
15.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 17:36)
Nici o problema, shtim sa tragem cu arcu'.
15.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 01.12.2024, 18:57)
...
15.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:06)
S-a intors ceausescu zombie?
erau dupa revolutie filmele alea cu zombie, mergeau prin cimitir si iesea o mana scheletica si-i prindea de picior. e mana lui ceasca? ne bantuie iar
16. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 14:54)
In fata pericolului rusificarii tarii,remarcam azi la vot
-46% crestere prezenta raportat 2020 generatia Tiktok 18-24 ani
-la 25-34 avem tot asa
=la 35-44 ani avem +75%
-la +45 de ani 67% crestere
Se observa o votare masiva la cei care au dus greul si au cunoscut 'binefacerile' regimurilor totalitate sau ale tranzitiei dure de dupa
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 15:37)
Sunt și mulți tineri care vor să corecteze votul tiktok, cu gândul la viitorul lor.
17. BREAKING
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 17:32)
Foarte bune informatii despre scorul fortelor care vor sa pastreze tara pe drumul actual!Cei care prelucreaza datele din teritoriu aduc vesti foarte bune din exitpoll!
Atentie totusi la un procent mare de nonraspunsuri venit se stie de la votantii Beznei.
17.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:09)
ma ce bine ar fi.
17.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:19)
Revin cu date.Rata de refuz la raspuns e uriasa.E clar de la ce alegatori vine.Nu se poate aplica stiinta statistica in aceste conditii.Metodologia nu permite ajustarea cifrelor cu presupuneri educate.Devine foarte probabil ecart consistent intre exit poll si numaratoare.Sa nu uitam ca suntem in tara europeana a carei locuitori declara in chestionar aproape cea mai mare rata de fericire.
17.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:22)
daca nu declara ce au votat inseamna ca le e rusine.
deci stiu ca fac rau tarii.
17.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:33)
up date -rata de refuz se coreleaza partial cu localitati urban mic si rural unde sunt primari puternici de la cele doua partide,ar putea sa se teama sa declare,o parte dependenti de ajutoare sau partid
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 19:56)
Eu din cate vad tic tokerii voteaza mai mult din frustrare si ura. vino sa vezi cum ne trateaza astia din EU, cum se uita de sus la noi.
las ca vedeti voi, etc. ok. sa dam jos sistemul, dar ce puneti in loc, nu conteaza important e sa dam jos acum.
imi aduc aminte de revolutia din 89. traiam rau, mult mai rau decat acum. au tras in oameni. cu gloante reale nu cu cauciuc. dar nimeni nu s-a dus cu ura acolo. nimeni nu si-a riscat viata si libertatea in 89 pt ura. eu n-am auzit. pt libertate da. atat am vrut. libertate. nu danone , nu ciocolata dubai, nu mertane bmw uri, nu caldura nu nimic. libertate. atat.
alaturi de EU avem libertate. da ne putem injura pe net, da putem calatori, da poti sa faci orice, in limitele legii, nu ca ma plimb pe strada si omor. si unii naivi vor sa renunte la libertate, pt ce nu stiu. ca alaturi de rusi, s-a dus libertatea, vedem ce-i in rusia acum, belarus, georgia, ucraina, dc pun si pe aia ghearele.
18.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 20:02)
nu o sa aiba voturile scontate,sunt sub ce ar arata bazinul lor 'suveranist' de duminica trecuta
18.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 21:07)
Bravo!Verificat 100%!Au cazut de la 40 la 30%.Asteptam si duminica viitoare ponturi.
19. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 21:53)
Domnule,
Cu ce a fost mai bun Iliescu, cu ce a fost mai bun Constantinescu, cu ce a fost mai bun Johanis decat ar fi Georgescu ?
Sa ne uitam la Trump, el este un om altfel. Este un om care insa, a fost si este respectat si apreciat de cetatenii americani, asa cum este el.
Cu ce este Georgescu diferit de el? Ca si el este altfel decat ce am avut la Cotroceni pana acum.
Se pare ca acum puterea trebuie sa fie in mana celor altfel. Macar Georgescu ne pune pe ganduri cu ideile si sustinerile lui si nu ne blocheaza mintea cu cretinisme infantile, basinisme, drule si alte mizerii.
19.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 22:16)
Ce flatulente logice,sofisme de gradinita.
Iliescu nu s-a opus aderarii la NATO Cu toata formatia lui sovietica.Constantinescu a schimbat o directie a arata ca se poata,in vremuri in care nimeni nu imprumuta Romania.Iohannis s-a plumat aiurea,a cheltuit niste bani,firimituri fata de situatia de a fi orientat Romania in alta directie.Oameni ca el sunt mai folositori natiei dormind.
Calin Kremlin in schim delireaza mistic si azi declara ca face sa dispara partidele.Eu nu am vazut democratie fara partide.
19.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 23:13)
nu vor mai fi partide politice in Romania.
mortii sunt vii, sunt morti cei ce se plimba acum pe strada. zombie. v-am zis.
20. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.12.2024, 23:27)
Domnule MAKE,razboiul hibrid rusesc combinat cu un experiment sociial de sorginte chinez e in plina desfasurare.El a fost declansat in Romania pentru ca rra constatat ca nivelul de educatie se deteriorrase masiv.A fost studiata si disponibilitatea la brese a institutiilor de informatii,evident nepregatite pentru un razboi hibrid.
Va rog sa documentati aparitia pe buletinu de vot a partidului PSD_unit.E halucinant cate voturi a luat de la PSD,fara ca macar sa 'existe'.
20.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de MAKE în data de 02.12.2024, 00:10)
Cazul a fost semnalat de BURSA, cu prioritate - vezi "PSD pierde din voturi din cauza confuziei cu sigla PSDU"
20.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 07:31)
Se pare ca exista si PSD INDEPENDENT :))
21. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 01:56)
inc-o zi inc-o poveste ori ce e val ca valul trece :-)
22. Ati cazut in capcana "hotul striga hotii"
(mesaj trimis de mike în data de 02.12.2024, 09:03)
N-ati invatat nimic de la alegerile din America. Urmeaza alegeri in multe state din Europa care le vor sincroniza cu SUA. In Romania s-a "reusit" amanarea cu un ciclu electoral, asa incat "securicii" au castigat timp sa se acomodeze cu noile (viitoarele) tendinte (sa-si schimbe blana). S-a pierdut ocazia infrangerii "deep state" de Romania.
22.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2024, 10:00)
mike, Romania nu e america, noi chiar aveam greata de rusi, si Georgel nu e Trump, oricat de multi pantaloni rosii si-ar lua. Pare mai degraba gay cu pantalonii aia dar nici intr-un caz Trump.
22.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22.1)
(mesaj trimis de mike în data de 02.12.2024, 10:30)
De acord cu greata. Nici un presedinte, cu oricata lamaie, nu o poate combate. Tocmai acest fapt ar trebui sa ne faca sa nu ne ducem pe tot soiul de fente. Dar din pacate spaima romanilor e exploatata emotional si nu mai suntem atenti la adevaratele probleme.
Cat despre rusi, sper ca Ursula si razboinicul Macron sa nu aiba timp sa ne bage in razbi cu ei. Asta nu pentru ca as tine cu rusii (nici un roman n-are cum sa tina), ci pentru ca n-as vrea sa fim antrenati intr-o aventura urata.
Da. Romania nu e America. E mai conservatoare si a fost aproape intotdeauna pacifista.
23. fără titlu
(mesaj trimis de I AM ROMANIA! în data de 02.12.2024, 10:18)
aoleooooo.....
A TI AVUT SANSA SA SCHIMBATI CEVA,INSA V ATI DAT CU TESLA -N C....E,TREBUIA SA ALEGETI PNL SI PE CIUCA -ASTA ERA STABILITATE- PE TOATE PALIERELE -CHIAR DACA VORBESTE CUM VORBESTE -CIUCA UN OM SIMPLU, O PERSOANA CE REPEREZENTA POPULATIA,UN OM CE ERA PREGATIT MILITAR,STRATEG,MANAGERIAL MILITAR SI ECONOMIC,MARKETING ,PREGATIT A NEGOCIA SI UN DIPLOMAT DESAVARSIT SI MULTE ALTELE-----FITI ATENTI CE PATESTE GEORGIA LA ACESTE MOMENTE-----NU V ATI TREZIT ----VOTATI CALIN GEORGESCU,ACUM C.G. SAU CUM MASA O FI-SI V-AU VANDUT CE A TI VRUT VOI SA CREDETI-SI SUNTEM APROAPE DE GEORGIA CE LE PLACE MULTORA PRECUM ESTUL SI MULTOR TARI ------DESTEPTATI-VA ACUM !
NU E PROPAGANDA - E REALITATE-ROMANIA TREZESTE-TE!
24. sub
(mesaj trimis de André în data de 02.12.2024, 20:10)
Supt?