Operatorul de telecomunicaţii Romtelecom a înregistrat un număr de 300.000 de abonaţi la serviciul de televiziune digitală Dolce, lansat în urmă cu 10 luni pe piaţa românească, a anunţat conducerea Romtelecom.
Deşi operatorul Romtelecom a pierdut, în ultimul an, 683.047 de abonaţi de telefonie fixă, a câştigat numai în cel de-al doilea trimestru al acestui an peste 68.000 de noi clienţi la serviciul de televiziune digitală Dolce şi 39.000 de noi clienţi pentru serviciul de Internet prin ADSL.
La finele primului semestru din 2007, Romtelecom avea 3,087 milioane abonaţi la telefonia fixă şi 176.000 pentru serviciul de Internet prin ADSL.
Operatorul a înregistrat, în primul semestru al acestui an, un profit net de 21,2 milioane euro, în creştere cu 45,2 % faţă de perioada similară din 2006 pe fondul unor venituri în scădere cu 0,1 %, de la 440 milioane euro la jumătatea lui 2006, la 439,4 milioane euro la 30 iunie 2006.
Operatorul român de telefonie fixă este deţinut în proporţie de 54,01 l% de grupul OTE, restul acţiunilor fiind deţinute de statul român.