Operatorul de telecomunicaţii Romtelecom a depus o sesizare la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti, din cauza folosirii frauduloase a numelui companiei, informează un comunicat al Romtelecom. În ultimele zile, mai mulţi clienţi Romtelecom au sesizat compania că persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajaţi ai Romtelecom, au încercat să-i înşele, asigurându-i că pot intra în posesia unor premii substanţiale dacă achiziţionează cartele reîncărcabile şi transmit codul corespunzător acestora. Clienţii au reclamat că au fost sunaţi şi anunţaţi că au câştigat prin tragere la sorţi premii consistente în bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promoţii. Pentru a intra în posesia premiilor, celor sunaţi li se cerea să cumpere cartele GSM reîncărcabile şi să trimită codurile de reîncărcare la un număr de mobil sau într-un plic, la o adresă poştală. Romtelecom precizează că, în prezent, nu are în derulare nicio promoţie care se desfăşoară în aceste condiţii şi că aceste cereri făcute în numele Romtelecom sunt o înşelătorie.
"Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti şi a cerut să fie cercetată folosirea frauduloasă a numelui companiei. Recomandăm pe această cale persoanelor prejudiciate să formuleze o plângere către organele de poliţie în vederea identificării şi tragerii la răspundere a persoanelor vinovate de această înşelăciune. Conform Codului Penal, infracţiunea de înşelăciune se pedepseşte cu închisoarea", a declarat Cristina Popescu, director Relaţii Publice Romtelecom.