Vineri, 18 septembrie, la restaurantul Sofa din Bucureşti, s-a lansat cel mai nou vin al cramei Alira, ALIRA Concordia.
Au povestit despre noul brand Ghenadie Bobeica, Directorul General Alira şi Marc Dworkin, enologul francez al cramei.
Evenimentul s-a ţinut în crama restaurantului Sofa.
"Vinurile mereu şi-au căutat inspiraţie în artă, istorie, natură şi armonie. În Roma antică, Concordia era zeiţa care personifica armonia în familie şi în societate. Zeiţa şi tot ce reprezenta ea a devenit subiectul unui cult imperial. Concordia reprezenta vârful societăţii în materie de moralitate şi ocrotire şi era ambasadoarea binelui pe pământ. Este fost cel mai bun simbol pentru un vin echilibrat, armonios, creat din struguri atent selecţionaţi." spune Marian Ivanescu, Directorul Comercial Alira.
Vinul ALIRA Concordia, un cupaj de Fetească Neagră şi Cabernet Sauvignon, este dominat de arome puternice de eucalipt, vanilie, cacao şi cireşe negre. ALIRA Concordia exprimă un echilibru între alcool şi aciditate, între structură şi intensitatea aromatică.
"ALIRA Concordia este un vin elegant, dar prietenos, dedicat celor care doresc sa exploreze pe deplin combinaţia exclusivă dintre Fetească Neagră şi Cabernet Sauvignon." declară enologul Marc Dworkin despre creaţia sa.
Alira este o cramă boutique din sud-estul ţării, cu podgorii în zonele Aliman şi Rasova, Dobrogea, cu doar 80 ha şi cu un vinificator francez de renume.