Managementul Grupului "Strauss" a numit în calitate de General Manager interimar pe actualul Director Financiar Avraham Ben Baruch, înlocuindu-l pe Matanya Schwartz care a fost doi ani la conducerea "Strauss Balcani". Hotărârea încheierii colaborării a fost luată de comun acord de către Matanya Schwartz şi managementul Grupului "Strauss".
Unul dintre cele mai mari proiecte în care s-a implicat fostul General Manager Strauss România, în timpul mandatului său a fost procesul de rebranding şi repoziţionare a companiei. Schimbarea numelui Elite în Strauss România a fost considerată cea mai mare campanie de comunicare din 2008, în FMCG-ul românesc.
"Puternicul brand "Doncafe" a fost introdus ca un brand premium în Balcani. În primul an după lansare, Strauss România a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă dintre ţările în care Strauss Coffee BV acţionează, cu excepţia Israelului. Rezultatele obţinute îmi demonstrează că mi-am indeplinit cu bine misunea în Strauss Balcani. În perioada imediat următoare voi pleca pentru două luni la Harvard University Business School pentru un program avansat de management ulterior urmând să consider alte provocări profesionale", a declarat Matanya Schwartz.
Grupul Strauss este o companie listată la bursă, cu 70 de ani de experienţă în domeniu. Grupul Strauss este activ pe 5 continente, deţine sute de mărci şi are circa 11.000 de angajaţi. Compania ocupă poziţia a doua pe piaţa de cafea din Brazilia, ţara cafelei şi se poziţionează drept una dintre primele 7 companii din lume specializate în cafea.