Schneider Electric România a organizat o serie de seminarii de pregătire pentru parteneri, cu scopul de a le prezenta caracteristicile produselor şi soluţiilor pentru diferite segmente de activitate, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, în cadrul acestor evenimente, participanţii au putut să interacţioneze, să testeze şi să descopere concret care este utilitatea şi care sunt aplicaţiile produselor Schneider Electric pentru clienţii lor.
Seria de evenimente "Schneider Electric Events" este dedicată profesioniştilor din domeniul energiei, electricieni, instalatori, clienţi industriali, dar şi pentru angajaţii companiilor partenere, din departamentele de asistenţă tehnică şi acţiuni comerciale.
Subiectele principale din cadrul evenimentelor au evidenţiat aspecte practice despre produsele şi soluţiile Schneider Electric, printre care:
-Noua generaţie de staţii de încărcare pentru vechicule electrice - Evlink Pro AC, pentru utilizarea în parcările din clădirile comerciale, industriale, de birouri şi din complexe de apartamente;
-Gama Noua Unica - cu funcţii inovatoare, potrivite caselor inteligente, dar şi pentru diferite tipuri de proiecte;
-Tablouri Prisma Set S, o soluţie robustă, fiabilă şi eficientă pentru aplicaţii de până la 160A;
eDesign, aplicaţia web care facilitează configurarea aparatajului şi a tabloului electric, precum şi generarea documentaţiei necesare proiectelor rezidenţiale;
-TransferPacT - gama de comutatoare automate de sursă, inteligente, de mare viteză, compacte şi modulare.
"Ne dorim întotdeauna să găsim modalităţi eficiente prin care să prezentăm soluţiile Schneider Electric, iar interacţiunea directă cu produsele şi testarea lor sub supravegherea specialiştilor noştri ajută cel mai mult la înţelegerea corectă a modului de funcţionare şi a beneficiilor pe care le prezintă fiecare soluţie şi inovaţie în parte. Am vrut să ne asigurăm că partenerii noştri sunt echipaţi cu toate informaţiile şi experienţele de care au nevoie pentru a înţelege şi a soluţiona cerinţele clienţilor lor, oricât de complexe ar fi acelea," a declarat Lucian Enaru, Country General Manager Schneider Electric România, Republica Moldova şi Armenia.
Compania a organizat zece asemenea evenimente, cu o medie de participare de 60 de persoane, în mai multe oraşe din ţară: Bucureşti, Cluj, Iaşi, Satu Mare, Alba-Iulia, Craiova. Următorul este planificat la Chişinău, în Republica Moldova, ţară coordonată de hub-ul de la Bucureşti, se precizează în comunicat.