Senior Interactive a dezvoltat www.heinekenromania.ro, portalul corporate al Heineken România. Proiectul se adaugă portofoliului vast de proiecte dezvoltate de Senior Interactive pentru Heineken România în ultimii 4 ani de colaborare. Site-ul oferă informaţii despre companie, istoria şi valorile acesteia sau despre proiectele de responsabilitate socială în desfăşurare, fiind şi un punct de plecare înspre site-urile brandurilor din portofoliul Heineken România pe piaţa românească.
Senior Interactive este agenţia de comunicare online pentru brandul Heineken, odată cu lansarea acestuia în România, în anul 2004. Pe parcursul colaborării, alături de proiectele şi campaniile online dezvoltate pentru brandul Heineken s-au adăugat şi alte branduri din portofoliul companiei Heineken România. În prezent, Senior Interactive gestionează comunicarea online pentru site-ului corporate Heineken România şi brandurile Heineken, Golden Brau sau Goesser. Senior Interactive asigură servicii permanente de strategie de comunicare online, creaţie, dezvoltare, SEO, mentenanţă şi infrastructură tehnică.
"Heineken România reprezintă o provocare continuă pentru noi. Ne bucurăm de încredere şi colaborăm neîntrerupt din 2004 şi încercăm să creştem permanent standardele colaborării în această relaţie, ca nu cumva să riscăm ca cineva să se plicitisească, cum se întâlmplă uneori în relaţiile de lungă durată. În prezent, avem în pregătire sau în desfăşurare 8 proiecte de diferite campanii, pentru brandurile pe care lucrăm pe acest cont. Ne-am bucurat să fim agenţia aleasă să dezvolte şi portalul de corporate al Heineken, un nou site ce se adaugă la activitatea intensă de marketing online desfăşurată de Heineken în România", a declarat Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactive.