Compania germană "Siemens" ar putea avea nevoie de un partener pentru activităţile pe care le derulează în domeniul producerii de telefoane mobile, ca urmare a pierderilor pe care le-a înregistrat pe acest segment. În trimestrul al doilea din anul în curs, compania aproape că şi-a dublat pierderile faţă de perioada similară a anului trecut. "Reprezentanţii companiei trebuie să se gîndească la o strategie de ieşire din această situaţie sau să-şi găsească un partener", afirmă Henning Gebhardt, din cadrul "DWS Investment", societate care administrează fonduri.
Conducerea "Siemens" a anunţat, recent, că va păstra divizia cu probleme şi o va face profitabilă în termen de 18 luni, prin reducerea costurilor, angajarea de noi lucrători în Asia şi prin lansarea de noi telefoane mobile. Pierderile acestei divizii au însumat 88 de milioane de euro în trimestrul al doilea din 2004, comparativ cu 42 de milioane, în perioada similară din 2003.