Potrivit Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare, româncele cheltuiesc, în medie, 200 lei pentru un parfum de cel puţin 50 ml şi îşi aleg aromele în funcţie de brandul producător.
Astfel, în topul brandurilor preferate de românce se află parfumurile create de către producătorii francezi şi italieni, precum Christian Dior, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Versace şi Yves Saint Laurent. Preţul acestora porneşte de la 119,9 lei, iar notele de vârf relevă arome dulci datorită compoziţiei de iasomie, coacăze negre sau rodie.
"Având în vedere că niciunul dintre aceste branduri nu este un producător de cosmetice, ci case de modă, se pare că decizia româncelor se bazează pe renumele companiei la nivel mondial şi, indiferent de specializarea acestora, încrederea în brand este un factor extrem de important în comportamentul lor de achiziţie", a declarat Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.
Dintre producătorii exclusivişti de cosmetice, Sole remarcă interesul româncelor pentru parfumurile Lancome, în special La vie est belle by Lancome, parfum lansat în 2012 care, prin combinaţia de Para, floare de portocal şi boabe de tonka, reprezintă o combinaţie echilibrată de frumuseţe, putere şi persistenţă.
"Femeile îşi doresc lucruri frumoase şi, din acest motiv, parfumurile care sunt îmbuteliate într-o sticluţă delicată, în forme neconvenţionale ori accesorizate cu funde din dantelă sau diverse pandantive, sunt mult mai atractive pentru doamne şi domnişoare", a completat reprezentanta companiei.
În acest sens, potrivit Sole Luxury Boutique, parfumurile semnate Nina Ricci se află printre cele mai vândute produse, întrucât acestea prezintă forme elegante şi ultra feminine. În topul preferinţelor pentru acest brand, se află parfumul Ricci Ricci, un sinonim pentru stil şi femininate prin notele sale florale de garoafă, gardenie, iris şi bujor.
Potrivit companiei, chiar şi în cazul parfumurilor bărbăteşti, achiziţiile se fac, în mare parte de către femei. Pentru a marca un moment important în viaţa partenerilor lor, femeile apelează la cadouri aromate. Astfel, atunci când dăruiesc parfumuri bărbăteşti, femeile înlocuiesc notele dulci cu arome lemnoase şi acvatice.
Astfel, printre cele mai comandate parfumuri pentru bărbaţi se numără 1 Million şi Invictus semnate Paco Rabanne, CK One marca Calvin Klein şi Cool Water al creatorului Zino Davidoff. În cazul acestora, femeile sunt dispuse să aloce bugete pornind de la 109.9 lei, până la peste 400 lei.
Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi, telefoane şi accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar şi branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.