SolvIT Networks anunta lansarea ServiceDesk Plus ITIL-Ready de la AdventNet

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 23 noiembrie 2007

SolvIT Networks, unic reprezentant AdventNet în România, anunta lansarea solutiei Service Desk Plus 7.

AdventNet este o companie globala de software, care ofera un portofoliu larg de solutii extrem de fiabile si foarte apreciate, cu un design atragator si interfata web.

Una dintre companiile importante în furnizarea de solutii enterprise IT management, AdventNet anunta lansarea pe piata a ServiceDesk Plus 7, un produs software care permite organizatiilor sa-si îmbunatateasca functiile IT Help Desk. ServiceDesk Plus 7 este disponibil în trei variante - Standard, Professional si Enterprise Editions.

Editia ServiceDesk Plus Enterprise este în conformitate cu ITIL - o colectie de bune practici în Managementul Serviciilor IT si care se impune ca un standard international în aceasta arie.

IT Infrastructure Library (ITIL) contine o descriere amanuntita a proceselor implicate în managementul Infrastructurii IT. ITIL este relevant pentru oricine este implicat în furnizarea sau în asigurarea suportului serviciilor IT. Fie sunteti implicat în managementul de zi cu zi al serviciilor IT, fie sunteti sunteti implicat în stabilirea si personalizarea acestor procese, ITIL va poate ajuta sa aplicati o colectie de bune practici ("best practices") pentru serviciile de IT furnizate sau pentru asigurarea suportului acestor servicii.

ServiceDesk Plus este o solutie web-based, help desk si asset management, care o ofera un pachet integrat incluzând Request Management, Asset Traking, Purchasing si Contract Management, Self-service Portal si Knowledge Base. Noua editie enterprise acopera modulele ITIL pentru Service Support incluzând si Incident Management, Problem Management, Change Management si CMDB. ServiceDesk Plus furnizeaza o solutie completa IT help desk pentru o productivitate sporita.

"Am analizat un numar mare de solutii si multi dintre tehnicienii nostri, printre care ma numar si eu, au experienta cu solutii help desk renumite. Astfel am decis sa cautam o solutie care sa le cuprinda pe toate. Când am evaluat ServiceDesk Plus am realizat plusul de valoare pe care îl puteam obtine prin aducerea acestor module diferite sub aceeasi umbrela. Usurinta cu care putem customiza acest produs este uimitoare. Suntem satisfacuti de ceea ce am obtinut cu acest produs", a afirmat Justin Balog, IT Director, Security National Service Corporation.

"Implementarea ITIL poate fi o sarcina dificila, chiar descurajanta, motiv pentru care am creat ServiceDesk Plus, solutia software care sa asiste companiile care au implementat sau doresc sa implementeze ITIL," a spus Girish Mathbootham, Director - Product Development la AdventNet. "Aici nu exista module multiple si nici timpi îndelungati pentru implementare si în definitiv nici preturi exorbitante. ServiceDesk Plus face totul mai usor si mai bine," a adaugat el.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb